اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819178775699

معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش خبر داد

سه ماه تعلیق برای معلم متخلف زنجانی

کد: 13950819178775699

https://goo.gl/05atkP

، تهران , (اخبار رسمی): پس از بررسی های به عمل آمده و احراز صحت تنبیه بدنی یک دانش آموز در ماه نشان زنجان به دستور وزیر آموزش و پرورش معلم متخلف به مدت 3 ماه از خدمت تعلیق شد

سه ماه تعلیق برای معلم متخلف زنجانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رسول پاپایی ،معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی  وزارت آموزش وپرورش با اعلام این خبر گفت:در پی تنبیه بدنی یک دانش آموز در ماهنشان استان زنجان وزیر آموزش و پرورش با قید فوریت دستور بررسی موضوع را دادند و بعد از صحت تنبیه و اعمال رفتار خلاف شئون شغلی توسط معلم متخلف موضوع در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری تحت رسیدگی اولیه قرار گرفت.

او ادامه داد:وزیر آموزش و پرورش در راستای دفاع از سرمایه اجتماعی قاطبه فرهنگیان که با تنبیه بدنی مخالف بوده و صادقانه و دلسوزانه به امر تعلیم و آموزش فرزندان مردم می پردازند و با پیشنهاد تعلیق خدمت معلم متخلف به مدت 3 ماه موافقت کرد.
پاپایی افزود: موضوع تا زمان صدور حکم نهایی توسط مراجع ذی ربط تحت پیگیری و بررسی های جدی  است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش