اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179186094

چند ابزار ویروس یابی رایگان برای سال 2016

کد: 13950819179186094

https://goo.gl/97rF7M

، تهران , (اخبار رسمی): از ابزارهای ویروس یابی آنلاین برای ویروس یابی سیستم های کامپیوتری استفاده می شود. این ابزارها قابلیت حفاظت بلا درنگ نداشته و قادر به حفاظت از اطلاعات و فایل ها نیستند .

ابزارهای ویروس یابی آنلاین و رایگان

باید بدانید ابزارهای ویروس یابی قادر به حفاظت از کاربر و سیستم در برابر تهدیدات سایبری و ویروس ها نیستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، در این یادداشت قصد داریم چند ابزار ویروس یابی رایگان را معرفی کنیم .

ولی ابزارهای ویروس یابی چیستند و چه تفاوتی با نرم افزارهای آنتی ویروس دارند، مهمترین تفاوت ابزار ویروس یابی با نرم افزارهای آنتی ویروس این است که قابلیت حفاظت بالادرنگ یا همان حفاظت Real Time را ندارند . 

از این جهت باید بدانید ابزارهای ویروس یابی قادر به حفاظت از کاربر و سیستم در برابر تهدیدات سایبری و ویروس ها نیستند ؛ نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد این است که قرار نیست ابزارهای ویروس یابی ، سیستم آلوده را به حالت اول و سالم برگردانند .

هیچ نرم افزاری ساخته نشده که بتواند هم ویروسها را پاک کند و هم اثرات به جا مانده از تهدیدات سایبری و ویروسها را از سیستم پاک و تغییرات اعمال شده توسط ویروسها را درست کند .

ابزارهایی که از طریق این لینک میتوانید آنها را دانلود و استفاده نمائید از شرکتهای ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، سیمنتک ( نورتون ) ، ای ست ( نود32 ) ، بیت دفندر ، بولگارد ، اف-سکیور ، مکافی ( اینتل سکیوریتی ) ، پاندا و سوفوس می باشند .

1- Trend Micro ATTK

2- Trend Micro Housecall 

3- ESET Online Scanner

4- Bitdefender Online Scanner

5- BullGuard Online Virus Scanner

6- F-Secure Online Virus Scanner

7- Norton Security Scanner

8- Panda Virus Scanner

9- McAfee Security Scanner Plus

10- SOPHOS Virus Scanner

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]