اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179266530

یوکانف یار ، سامانه اطلاع رسانی همایش ها ، سمینارها و کنفرانس ها

آغاز فعالیت سامانه اطلاع‌ رسانی همایش‌ها

کد: 13950819179266530

https://goo.gl/qJ6Ur4

، خوانسار , (اخبار رسمی): یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیته‌های اجرایی هر همایش علمی و دانشگاهی، اطلاع رسانی و فراخوان برای جذب پژوهشگران و مقالات آنها است که یوکانف یار (سامانه اطلاع رسانی همایش ها ، سمینارها و کنفرانس ها) برای دستیابی به این هدف طراحی شده است .

آغاز فعالیت سامانه اطلاع رسانی همایش ها

به گزارش اخباررسمی و به نقل از شرکت آرمان پردازان نوین، پس از تجربه موفق شرکت آرمان پردازان نوین در ارائه سامانه مدیریت همایش های آرمان با نام تجاری (یوکانف) ، سامانه اطلاع رسانی همایش‌ها ، سمینارها و کنفرانس ها با نام یوکانف یار در هفته گذشته آغاز به کار کرد .

کمیته های اجرایی همایش‌ها می توانند ، رویداد خود را در این سامانه به صورت رایگان ثبت کرده و اطلاع رسانی کنند .

ارسال منظم فراخوان ها برای پژوهشگران . اختصاص یک صفحه به همایش جهت درج اطلاعات همایش ، و مواردی مانند طراحی لوگوی همایش ، پوستر ، کتابچه الکترونیکی مقالات ، سامانه مدیریت همایش ها و ... از دیگر خدمات یوکانف یار است که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مراجعه کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمان پردازان

شرکت آرمان پردازان نوین تولید کننده نرم افزارهای تحت وب بوده که عمده فعالیت خود را متوجه سامانه مدیریت همایش های علمی و دانشگاهی کرده است . ارائه خدمات پشتیبانی ، طراحی وب سایت ها و اپلیکیشن های تحت وب از دیگر خدمات شرکت می باشد که تا کنون سعی کرده رضایت جامعه علمی کشور را همراه خود داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]