اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179425807

اخبار بیمه ها را در سایت صندوق بازنشستگی بخوانید

کد: 13950820179425807

https://goo.gl/jCNOnK

، تهران , (اخبار رسمی): پژوهشگران، دانشجویان و متخصصان حوزه بیمه های اجتماعی با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی‌کشوری به اخبار و مقالات نظام‌های بیمه های اجتماعی جهان و آخرین نشریات‌ اتحادیه‌بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) دسترسی خواهند داشت.

اخبار بیمه ها را در سایت صندوق بازنشستگی بخوانید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، یکی از مهمترین ضروریات اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی برقراری ارتباط سودمند با سازمان های عضو است و استفاده از نشریات یکی از ابزارهای مناسب به منظور ایجاد پل ارتباطی با سیاستگذاران و دست اندرکاران مسائل حوزه نظام های بیمه های اجتماعی به شمار می رود. درواقع، هدف اصلی برنامه انتشاراتی اتحادیه، تأکید بر کیفیت خدمات و ترویج دیدگاه های مهم و موضوعات کاربردی نظام های بیمه ای در سطح بین المللی است.
بدین منظور اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری امکان دسترسی علاقه مندان به اطلاعات و اخبار طرح های بیمه های اجتماعی کشورهای مختلف، کتب و نشریات الکترونیکی انتشار یافته اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی را در سایت صندوق به سهولت فراهم کرده است.
آنچه در پی می آید معرفی کوتاه برخی از کتاب ها و نشریات این اتحادیه است.
پژوهشگران، صاحب نظران و علاقه مندان حوزه بیمه های اجتماعی می توانند با مراجعه به بخش امور بین الملل سایت صندوق بازنشستگی‌کشوری از آخرین اطلاعات این بخش بهره مند شوند.
کتاب International Social Security Review:
این کتاب یکی از انتشارات اصلی اتحادیه محسوب می شود و حاوی مقالاتی ازسوی کارشناسان خبره تأمین اجتماعی درحیطه موضوعات مطالعات نظام های بیمه های اجتماعی درکشورهای مختلف، تجزیه و تحلیل دورنمای اجرائی و فنی بیمه های اجتماعی و انعکاس نظریات و پیشنهادات در مورد قوانین نوین تأمین اجتماعی است. این فصلنامه به چهار زبان دنیا (انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی وآلمانی) منتشر شده است.

کتاب Social Security Program Throughout the World:
این کتاب به معرفی برنامه ها و مزایای نظام های بیمه ای اجتماعی کشورهای مختلف می پردازد و به صورت سالانه منتشر می شود.
نشریه Social Policy Highlight:
این نشریه به منزله ابزار ارتباطی جدیدی برای سازمان های عضو است که به بررسی دستاورد فعالیت های تحقیقاتی و تخصصی در مقابله با چالش های موجود می پردازد.
نشریه گزارش های منطقه ای Developments and Trends:
این نشریه به بررسی مهمترین تحولات اخیر نظام های بیمه های اجتماعی در آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکا پرداخته و چالش های اصلی بیمه های اجتماعی در هر منطقه را بررسی می کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی