اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179435699

تجمیع مدارس کم جمعیت شاهد و ایثارگر

کد: 13950820179435699

https://goo.gl/xmFD2C

، تهران , (اخبار رسمی): مدارس کم جمعیت ایثارگر با مدارس شاهد دیگر با هدف ساماندهی و تقویت این مدارس تجمیع می شوند.

تجمیع مدارس کم جمعیت شاهد و ایثارگر

به گزارش  اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، محمد حسین کفراشی ، مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: ما در سراسر کشور 292 مدرسه ایثارگر داریم که در آن ها 42 هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 5 هزار از این دانش آموزان از خانواده های شهدا و جانباز هستند، خاطر نشان کرد: بقیه این دانش آموزان به صورت بسیج فعال در مدارس شاهد ثبت نام می کنند.

مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش افزود: برخی مدارس ایثارگری که تعدادشان کم است به دنبال تجمیع کردن آن ها با مدارس دیگر ایثارگرهستیم.

کفراشی با بیان اینکه این موضوع در دستور کار بوده و هست، اشاره کرد: اگر مدرسه ایثارگری از حد نرم خود پایین باشد در جهت ساماندهی آن ها و در راستای تقویت مدارس شاهد و ایثارگر این مدارس کم جمعیت را با مدارس دیگر شاهد و ایثارگر تجمیع می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش