اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179705514

با حضور ابتکارانجام شد:

اهدای لوح تقدیر و تندیس محیط زیست به سایپا

کد: 13950820179705514

https://goo.gl/xuCKDK

، تهران , (اخبار رسمی): اهدای لوح تقدیر و تندیس هشتمین همایش ملی مهندسی محیط زیست به سایپا هشتمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست با حضور شرکت های مطرح داخلی از 15 الی 19 آبان ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.

اهدا لوح تقدیر و تندیس محیط زیست به سایپا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سایپا: در راستای افزایش سطح کیفی ابزار های مورد استفاده و راه کار های مناسب در حفظ محیط زیست و توسعه پایدار، هشتمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست، با حضور دکتر تابش، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، دکتر مجابی، معاون برنامه ریزی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر مهردادی، دبیر همایش و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران، مهندس قریی، قائم مقام مرکز استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و جمعی از اساتید و مسئولان حوزه محیط زیست و صنعت کشور برگزار شد.

در این همایش شرکت کنند گان با ارائه سخنرانی علاوه بر گزارش عملکردی سازمان خود، راهکارایی برای مقابله با چالش های محیط زیستی کشور اعلام کردند.

در این مراسم  قره یی طی سخنانی با تبیین جایگاه استراتژیک محیط زیست و توسعه پایدار در استراتژی کلان گروه سایپا؛ اقدامات انجام شده و چشم انداز گروه سایپا را در حوزه فرآیند تولید و محصولات تولیدی بیان و در خصوص موضوعات محیط زیستی و توسعه پایدار در حوزه صنعت خودرو سخنانی را ایراد نمود.

علاوه بر این مهدی اسماعیلی رئیس کارگروه محیط زیست گروه خودروسازی سایپا در پنل تخصصی محیط زیست و توسعه پایدار طی سخنانی برنامه مدیریت سبز گروه خودروسازی سایپا از 1395 تا 1404 را که همراستا با سیاست های کلی محیط زیستی کشور و برگرفته از برنامه های سبز خودروسازان بزرگ دنیاست تبیین کرد.

شایان ذکر است در مدت زمان برگزاری همایش ملی و نمایشگاه تخصصی محیط زیست، کارگاه های آموزشی با حضور اساتید و نخبگان این عرصه برای علاقمندان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این همایش، به پاس اقدامات موثر گروه خودروسازی سایپا در ارائه برنامه های بلند مدت استراتژیک در حوزه محیط زیست با حضور سرکار خانم دکتر ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست لوح تقدیر و تندیس هشتمین همایش ملی مهندسی محیط زیست به گروه خودروسازی سایپا اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایپا

گروه خودروسازی سایپا فلسفه و نگرش خود را بر پنج اصل رشد متوازن و مستمر، ایجاد ارزش پایدار برای ذینفعان، رهبری هزینه رقابتی، دستیابی به برند برتر ایرانی و کمینه سازی ریسک در سرمایه گذاری، بنا نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]