اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822179955730

تمدید مهلت ثبت نام درجشنواره دانشجوی نمونه

کد: 13950822179955730

https://goo.gl/It3gTV

، تهران , (اخبار رسمی): مهلت ثبت نام دانشجویان علوم پزشکی کشور در بیست و پنجمین دوره «جشنواره دانشجوی نمونه» تا 25 آبان ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام درجشنواره دانشجوی نمونه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ،حسام‌الدین علامه، مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت و دبیر اجرایی جشنواره دانشجوی نمونه با اعلام این خبر گفت: در بیست و پنجمین دوره «جشنواره دانشجوی نمونه» تعداد شرکت کنندگان پایان روز اداری سه شنبه 18 آبان، نسبت به دوره قبل رشد سه برابری داشته است.

وی افزود: با گذشت حدود 19 روز از آغاز فرایند ثبت نام و با توجه به استقبال چشمگیر دانشجویان و درخواستهای مکرر آنان، ثبت نام دانشجویان تا 25 آبان ماه سال جاری تمدید شد.

دبیر جشنواره دانشجوی نمونه «سامانه‌ای شدن فرایند جشنواره دانشجوی نمونه»، «اطلاع رسانی به موقع» و «برگزاری کارگاه‌های آموزشی- توجیهی برای کارشناسان» را از دلایل استقبال دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از این جشنواره برشمرد.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت ابراز امیداوری کرد: در کنار رشد کمی، با توجه به تیم تخصصی که در دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت شکل گرفته است، شاهد ارتقاء شاخص‌های کیفی نیز در همه مراحل برگزاری جشنواره باشیم.

علامه افزود: با توجه به استقبال دانشجویان نخبه و فعال از این جشنواره، امیدواریم امسال مسؤولان دانشگاهی، اهتمام ویژه‌ای به برگزاری باشکوه جشنواره و اختتامیه آن داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش