اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822179965730

موسس جامعه خیرین سلامت کشور :

دسترسی مردم به خدمات درمانی آسانتر شده است

کد: 13950822179965730

https://goo.gl/orFA0M

، تهران , (اخبار رسمی): طرح تحول سلامت باعث دسترسی آسانتر و ارزانتر مردم به خدمات درمانی و رضایت بیشتر مردم از وزارت بهداشت شده است.

دسترسی مردم به خدمات درمانی آسانتر شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت  بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ،هاشم سلیمی آشتیانی ، موسس جامعه خیرین سلامت کشور با اعلام این خبر گفت: 5 عامل فرهنگ، بهداشت، مسکن، ازدواج و اشتغال مواردی است که آحاد مردم با آن سرو کار دارند و یکی از موضوعات مهم کشور مسائل بهداشتی و درمانی است .
وی با بیان این که وقتی در یک خانواده بیماری وجود داشته باشد کل خانواده درگیر هستند افزود: کسانی که به حوزه درمان کمک می کنند موجبات آرامش و خوشحالی آنان را فراهم می کنند.
موسس جامعه خیرین سلامت کشور گفت: حدود 20 بیمارستان دولتی توسط جامعه خیرین سلامت کشور ساخته شده است و کمک های ما از 10 تا 500 میلیارد بوده است که برای خرید تجهیزات و وضعیت عمرانی بیمارستان ها صرف شده است.
سلیم آشتیانی از همکاری و کمک در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی و همچنین دانشگاه آزاد و موسسات خیریه درمانی خبر داد.
موسس انجمن ام اس و حامیان کودکان استثنایی از راه اندازی درمانگاهی برای نگهداری ، مداوا و اسکان بیماران روانی در امین آباد که در زمینی به مساحت 2000 متراست خبر داد و گفت: انشاء الله این مرکز تا دو ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: درمانگاه مقصود امین آباد نیز افتتاح شده است و امیدواریم که در حل مشکلات بهداشتی و درمانی موثر واقع شود.
سلیمی آشتیانی ضمن قدردانی از دولت و وزیر بهداشت بدلیل  اجرای طرح تحول سلامت در کشور گفت: این طرح باعث شد که اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه بتوانند به آسانی از خدمات درمانی بهره مند شوند.
این خیر گفت: از آنجایی که با مردم در ارتباط هستم دیده ام که رضایت مردم از وزارت بهداشت و درمان کشور بیشتر شده است.
وی در پایان افزود: امیدوارم همه دستگاه ها از این طرح حمایت کنند و افرادی که در دولت و مجلس هستند به وزارت بهداشت برای اجرای هرچه بهتر کمک کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان