اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180105807

پرداخت وام ضروری به 3 هزار بازنشسته در سمنان

کد: 13950822180105807

https://goo.gl/Z5yWe7

، تهران , (اخبار رسمی): سال گذشته به دو هزار و 937 بازنشسته استان سمنان تسهیلات کم بهره 20 میلیون ریالی پرداخت شد.

پرداخت وام ضروری به 3 هزار بازنشسته در سمنان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، محمد یوسف صالحی‌زاده،مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان گفت: بیش از 17 هزار و 941 نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر در این استان، تحت پوشش صندوق قرار دارند که بیشترین آمار مربوط به بازنشستگان فرهنگی شامل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی است.
او با  تاکید بر اینکه با راه‌اندازی "خانه امید" ویژه بازنشستگان کشوری در اردیبهشت ماه سال 1389 امکانات و کیفیت خدمت‌رسانی به بازنشستگان و موظفین استان دوچندان شده است، ادامه داد: با امضای تفاهم‌نامه با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در جهت رفاه بازنشستگان ارجمند اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
صالحی زاده برگزاری کلاس‌های آموزشی تغذیه سالم ومناسب ایام سالمندی، برگزاری شب شعر و روخوانی قرآن‌کریم و ورزش عصرگاهی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده و آتی خانه امید عنوان کرد و افزود: میانگین حقوق بازنشستگان استان سمنان 14 میلیون و 764 هزار ریال است.
وی، مهم‌ترین دغدغه بازنشستگان را پوشش کامل هزینه‌های درمانی و تطابق نداشتن دریافتی‌ها با هزینه‌های زندگی دانست وگفت: از ابتدای امسال تاکنون با 57 دستگاه اجرایی استان، قرارداد بیمه عمر، حوادث و غرامت منعقد شده و به 740 نفر غرامت پرداخت شده است.
صالحی‌زاده، رسیدگی و پاسخ به شکایات در سامانه سامد و سیماد، کسب رتبه اول تکریم ارباب‌رجوع و رتبه دوم رضایت‌مندی مراجعان در سال 91، کسب رتبه برتر از ستاد اقامه نماز درسال92 و 93، برگزاری مراسم به مناسبت‌های مختلف ازجمله گرامی داشت هفته دفاع مقدس، هفته بسیج وتجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری در 25 ذی‌الحجه به صورت سالانه را از جمله فعالیت‌های انجام شده در خانه امید سمنان عنوان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی