اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180115807

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری هرمزگان خبر داد

تخفیف خدمات آزمایشگاهی ودندانپزشکی برای بازنشستگان

کد: 13950822180115807

https://goo.gl/TFlKbn

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 185 میلیارد و 582 میلیون ریال به عنوان مستمری، ماهانه به حساب بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در استان هرمزگان پرداخت می‌شود.

تخفیف خدمات آزمایشگاهی ودندانپزشکی برای بازنشستگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، ممصطفی شفیعی،مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان با اعلام  این خبر و پیوستن این استان به طرح پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان و پرداخت مستقیم مستمری بدون واسطه دستگاه‌های اجرایی، گفت: تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش صندوق در این استان بیش از 13 هزار 733 نفر است که از این تعداد 73 درصد مرد و 27 درصد زن هستند.
شفیعی افزود: در اجرای طرح پرداخت تسهیلات کم بهره 20 میلیون ریالی به مستمری‌بگیران، یک هزار و 861 بازنشسته استان از این تسهیلات استفاده کردند که مجموع مبالغ پرداختی به آنان معادل 37 میلیارد و 220 میلیون ریال بوده است.
به گفته او هشت کانون فعال بازنشستگی در استان هرمزگان دایر است که هرچند فضای لازم و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ندارند اما جلسات ماهانه را به صورت مستمر برگزار می‌کنند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان افزود: دو خانه امید در استان هرمزگان به‌صورت جداگانه یکی برای خانم‌های بازنشسته و دیگری برای بازنشستگان مرد احداث شده است که خدمات آموزشی، فرهنگی، پزشکی و ورزشی به آنان ارائه می‌دهند.
وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات سلامت به بازنشستگان عزیز، پزشکانی در خانه‌های امید مستقر شده و نماینده بیمه‌گر ارائه دهنده خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز برای ارائه اطلاعات و راهنمایی بازنشستگان در خانه امید مستقر شده است.
شفیعی گفت: 600 نفر از بازنشستگان استان از ابتدای امسال تاکنون از تسهیلات تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: تخفیف 50 درصدی خدمات آزمایشگاه‌ها و تخفیف 20 درصدی برای خدمات دندانپزشکی جهت بازنشستگان استان در نظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه