اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180206543

به عنوان اولین شبکه اجتماعی دکوراسیون و معماری

«یومی خانه» افتتاح شد

کد: 13950822180206543

https://goo.gl/uyJGH9

، تهران , (اخبار رسمی): یومی خانه فضایی خلاق برای ارتباط بی واسطه با تامین کنندگان، معماران، طراحان و مجریان ساختمانی است.

یومی خانه اولین شبکه اجتماعی دکوراسیون و معماری

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی یومی خانه، این سایت فضایی است برای به اشتراک گذاشتن ایده ها! مهم نیست که در چه زمینه ای از معماری و دکوراسیون فعالیت می کنید. حتی اگر علاقه مند به طراحی باشید می توانید عضوی از یومی خانه باشید. می توانید پروژه, محصول یا ایده های خود را در یومی خانه با دیگران به اشتراک بگذارید.

اگر حرفه ای هستید؟ پروژه های خود را در یومی خانه به دیگران معرفی کنید، تا سبک کار شما بیشتر شناخته شود. برای این کار کافی است با ارسال عکس پروژه ها و تگ گذاری محصولاتی که استفاده کردید، زمینه آشنایی مخاطبان خود را فراهم کنید.

اگر تامین کننده هستید؟ فضای کار شده با محصولتان را در یو می خانه با دیگران به اشتراک بگذارید، تا برند شما شناخته شود. این شناخت با ارسال عکس فضاهایی که محصولتان در آن به کار رفته است و آنها را تگ گذاری می‌کنید، ممکن می شود.

اگر خوش سلیقه هستید؟ عکس فضاهای خانه خود را در یومی خانه با دیگران به اشتراک بگذارید.

 تا دیگران نیز از ایده های زیبای شما بهره مند شوند. با ارسال عکس و تگ گذاری مبلمان و محصولاتی که خریداری کرده اید می توانید این کار را انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یومی خانه

یومی خانه فضایی خلاق برای ارتباط بی واسطه با تامین کنندگان، معماران، طراحان و مجریان ساختمانی می باشد. یومی خانه فضای است برای به اشتراک گذاشتن ایده ها! مهم نیست که در چه زمینه ای از معماری و دکوراسیون فعالیت می کنید. حتی اگر علاقه مند به طراحی باشید می توانید عضوی از یومی خانه باشید. می توانید پروژه, محصول و یا ایده های خود را در یومی خانه با دیگران به اشتراک بگذارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]