اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180496406

اولین مرحله تور دوچرخه سواری خراسان برگزار شد

کد: 13950822180496406

https://goo.gl/y4wPrF

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین مرحله تور دوچرخه سواری خراسان با میزبانی تحسین برانگیز هیئت دوچرخه سواری تربت حیدریه برگزار شد

اولین مرحله تور دوچرخه سواری خراسان برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اولین مرحله تور خراسان در مسیر مشهد تربت حیدریه برگزار. شد این تور دوچرخه سواری که به وجود مبارک ثامن الائمه منسوب به تور هشتم شده است جمعه 21آبان از ساعت هشت صبح از ابتدای عوارضی مشهد مقدس استارت و تا ورودی شهر تربت حیدریه ادامه پیدا کرد.
بیش از 80 دوچرخه سوار از ابتدای حرکت تور در دورده سنی جوانان و بزرگسالان شرکت کردند.
این تور با همکاری هیئت دوچرخه سواری بسیج استان خراسان رضوی با مدیریت بهینه جمال یوسف زاده رئیس هیئت بسیج و علی نیرویی رئیس هییت دوچرخه سواری تربت حیدریه بسیار منظم و کم نظیر برگزار شد .
این مسابقات با دوچرخه سوارانی از شهرهای مشهد، تربت حیدریه، نیشابور، فیروزه و کاشمر برگزار شد .
در پایان این رقابت ها در رده بزرگسالان کمال رازی، کیوان رکانی و احمد نورمحمدی عنوان های اول تا سوم را کسب کردند و در رده جوانان نیز مهدی برومند، سجاد دولتمند و حمیدرضا نادری اول تا سوم شدند.
احمد نورمحمدی در رده بزرگسالان و مهدی برومند در رده جوانان هر 2 از مشهد به دلیل عبور راحت از مسیرهای سخت و کوهستانی این مسیر، عنوان سلطان کوهستان را کسب کردند.
رئیس هیات دوچرخه سواری تربت حیدریه عنوان کرد: در این رقابت که همزمان با فصل برداشت زعفران بنام جام زعفران برگزار شد دوچرخه سواران ساعت 8 صبح جمعه از مشهد خارج شده و ساعت 13 وارد تربت حیدریه شدند.
علی نیرویی بیان کرد : دوچرخه سوارانی از استان های خراسان جنوبی و گیلان مهمان این تور دوچرخه سواری بودند،
مهدی روزبهان در همین رابطه در مراسم اختتامیه ضمن تشکر از نیروی بسیج شهرستان ، هلال احمر ، ارتش ، هیات موتورسواری ، شهردار ،بخشدار و سایرمدعوین این تور اظهار داشت : اولین مرحله تور بسیار خوب با کمک هیئت دوچرخه سواری بسیج استان و هیئت تربت حیدریه و همکاری حداکثری ادارات و سازمانها با توانمندی بالای خود با بهترین شرایط اجرا شد وی افزود : تور هشتم فعلا ویژه خراسان رضوی است که بزودی با هماهنگی های لازم در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشور. نیزثبت خواهد شد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ادامه داد: مقرر شد این تور در چهار مرحله برگزار شود و با توکل بخدا سال اینده تور بزرگ خراسان را خیلی باشکوه تر باهمکاری هیاتهای شهرستان برگزار خواهیم کرد. بزودی مرحله دوم این تور در مسیر تربت حیدریه - کاشمر و مراحل بعدی نیز کاشمر- نیشابور و نیشابور - مشهد برگزار می شود.
گفتنی است اعضای تیم دوچرخه سواری پیام پست خراسان رضوی از ابتدای استارت تا پلیس راه باغچه بصورت ازاد در این تور شرکت و شرایط بدنی و مهارتی خود را محک زدند و مطمنا با توانایی بالایی که از خود نشان دادند در برنامه ها و مسابقات اتی هیات حضور پررنگ تری از خود نشان خواهند داد.
نفرات برتر اولین مرحله تور خراسان(هشتم) به شرح ذیل اعلام می گردد
بزرگسالان :
1- کمال راضی
2- کیوان رکانی
3- احمد نور محمدی
4- مسعود پورهمتی
5- مجید ثابت فر
6- سید رسول حسینی
جوانان :
1-مهدی برومند
2- سجاد دولتمند
3- حمید رضا نادری
کوهستان بزرگسالان:
احمد نور محمدی
کوهستان جوانان :
مهدی برومند
پیشکسوتان:
1- حسین آرامی
2- حسن خدیوزاده
3- علی مجاهدی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران نهاد متولی دوچرخه‌سواری در ایران است. این فدراسیون در سال 1326 به دست احمد ایزدپناه بنیانگذاری شد و در زمان اسد بهادر به اوج شکوفائی خود رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش