اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181265699

مدارس مهران در آستانه اربعین حسینی دایر است

کد: 13950823181265699

https://goo.gl/reQptA

، تهران , (اخبار رسمی): فعالیت مدارس شهرستان مرزی مهران در ایام منتهی به اربعین حسینی به روال عادی در جریان است.

مدارس مهران در آستانه اربعین حسینی دایر است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،علی بیرانوند، مدیرکل آموزش و پرورش  استان ایلام  با اشاره به خبر برخی  از خبرگزاری ها مبنی بر تعطیلی دو هفته ای مدارس مهران  ضمن نادرست دانستن این خبر گفت: تعطیلی مدارس شهرستان مهران  صحت ندارد و تمامی مدارس واقع دراین شهرستان دایر بوده و فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس طبق روال معمول انجام می شود.
بیرانوند تصریح کرد : وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره شهر مهران تمام ظرفیت ها و امکانات خود را به منظور برگزاری بهتر این مراسم معنوی و تسهیل رفت و آمد زائرین حسینی به کار گرفته و درصورت نیاز به هر گونه تعطیلی مدارس از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت به مردم در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]