اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181585585

آغاز مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در بابلسر

کد: 13950823181585585

https://goo.gl/jUpVa6

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور از امروز (یکشنبه) به میزبانی بابلسر در استان مازندران آغاز شد.

آغاز مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در بابلسر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 تا 25 آبانماه و به مدت سه روز در شهر بابلسر پیگیری خواهد شد.
14 تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند. شب گذشته (شنبه شب) قرعه کشی این مسابقات با حضور مسئولین سازمان لیگ ساحلی فدراسیون و تیم های شرکت کننده برگزار شد.
بر همین اساس دور مقدماتی این مسابقات در چهار گروه (دو گروه سه تیمی و دو گروه چهار تیمی) از صبح امروز (یکشنبه) در زمین های ساحلی شهر بابلسر آغاز شد.

گروه بندی دور مقدماتی ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور به قرار زیر است:
گروه A: هتل کانیار، شهدای شهمیری و اطلس مرغ صبا
گروه B: اوج رامسر، بهنوش و تیم نیکوفر و خواجه
گروه C: تیم سلاق و میرزاعلی؛ رستوران برادران رامسر، هیات والیبال گلستان و هیات والیبال نوشهر
گروه D: تیم فرخی و قلیپور، تابلوفرش زبرجد، پلاژ ساحلی پدر و شرکت تعاونی گلسرخ بافق

120 میلیون ریال پاداش برای تیم های اول تا هشتم این رقابت ها در نظر گرفته شده است.

پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 12 مهرماه به مدت سه روز با حضور 16 تیم در زمین های ساحلی شهرستان انزلی پیگیری شد و تیم های اوج رامسر الف (رحمان رئوفی – بهمن سالمی)، اوج رامسر ب (عباس پورعسگری – عبدالحامدمیرزاعلی) و آتیه سازان صنعت آرین (پرویز فرخی – بهمن قلیپور) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 نیز از 14 تا 17 شهریورماه در شهرستان چمخاله استان گیلان پیگیری شد و با قهرمانی تیم اوج رامسر (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) به پایان رسید. در این دوره از رقابت ها تیم های فولاد صنعت بناب الف (آق محمدسلاق و آرش وکیلی) و تابلو فرش زبرجد (عباس پورعسگری و حامد میرزاعلی) دوم و سوم شدند.
سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 23 تا 26 مردادماه در بجنورد پیگیری شد. تیم های جهانرو بجنورد (حامد میرزاعلی و عباس پورعسگری)، هتل کانیار علی آباد (آق محمد سلاق و آرش وکیلی) و اوج رامسر 2 (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
دومین دوره نیز از 24 تا 26 تیرماه به میزبانی نور برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد علی آباد (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم های اوج رامسر یک (رضا نائینی و بهمن قلی پوری) و اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.
نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 10 تا 12 خردادماه به میزبانی شهر آق قلا در استان گلستان برگزار شد و تیم های هتل کانیار علی آباد (آرش وکیلی و کمال قریشی)، اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) و اوج رامسر یک (رضا نایینی و بهمن قلی پوری) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش