برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

کد: 13950823182025842

https://goo.gl/ZVKGEH

، تهران , (اخبار رسمی): یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو از 25 تا 28 آبان ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

به گزارش اخباررسمی به نقل شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، این نمایشگاه در فضایی به وسعت 28 هزار و 823 متر مربع مشتمل بر بیش از 18 هزار متر مربع فضای داخلی و 10.5 هزار مترمربع فضای خارجی و با حضور 470 شرکت داخلی و 540 شرکت خارجی در تهران برگزار خواهد شد.

شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه، چین، تایوان، کره، هند، آلمان، ایتالیا، بلژیک، دانمارک، امارات، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، سوئد، بنگلادش، فرانسه، بلغارستان، انگلیس، آرژانتین و تونس به تهران آمده‌اند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه  در طول چهار روز به ارایه و معرفی انواع گروه‌های کالایی مربوط به  قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو می‌پردازند.

این نمایشگاه به عنوان یکی از مطرح‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور، فرصت مناسبی را به منظور معرفی و شناساندن توانمندی و ظرفیت‌های صنعتگران کشورمان در تولید قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و موجبات آشنایی آنها با آخرین دستاوردها و محصولات صنعتگران از سایر کشورهای مشارکت کننده را فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]