اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182145181

اهتزاز پرچم متبرک اباعبدالله در کربلای شلمچه

کد: 13950823182145181

https://goo.gl/P7bKQu

، بندر امام خمینی , (اخبار رسمی): در آیینی پرچم متبرک بارگاه اباعبدالله در موقعیت شهرستان ماهشهر در گذرگاه مرزی شلمچه به اهتزاز در آمد.

اهتزاز پرچم متبرک اباعبدالله در کربلای شلمچه

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این پرچم، که نماد خدمت به زائران اربعین حسینی است، عصر شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ائمه ی جمعه، مدیران پتروشیمی، مسئولین شهری شهرستان بندرماهشهر و خیل مشتاقان زیارت امام حسین علیه السلام در مرز شلمچه بر افراشته شد.

پرچم منقش به عبارت «یا حسین» در ابعاد 8 در 5 متر در شلمچه در موقعیت قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان بندر ماهشهر در مسیر مرز شلمچه به اهتزاز درآمد.

موقعیت قمر بنی هاشم که به طور یکپارچه و هماهنگ توسط شهرستان بندرماهشهر احداث شده است از امکانات رفاهی بسیاری برای زائران کربلا برخوردار است و شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بزرگترین و فعالترین موکب آن را راهبری می‌کنند.

مدیرعامل و تنی چند از مدیران و مسئولین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ساعاتی پیش از این مراسم، در محل حضور یافته و ضمن دریافت گزارش عملکرد این موکبها، از نزدیک شاهد فعالیتهای انجام شده بودند.

کارکنان این منطقه به صورت شبانه روزی در محل این موکب مشغول خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌باشند.

مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به کشور عراق است. بر اساس آخرین آمارها بیش از 400 هزار زائر از ابتدای ماه صفر تاکنون از این مرز به عتبات عالیات عزیمت کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی جهت مدیریت و تحقق توسعه فعالیتهای صنعتی و اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از جمله صنایع پتروشیمی، به صورت زیر مجموعه ای از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، براساس مصوبه تیر ماه سال 1376 شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی فعالیت های خود را در سال 1377 آغاز کرده و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در این منطقه مهم اقتصادی دعوت به عمل آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]