اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182326023

رئیس مجلس شورای اسلامی:

کانون پرورش فکری تقویت شود

کد: 13950823182326023

https://goo.gl/GMPNmy

، تهران , (اخبار رسمی): علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کانون استان قم بر لزوم تقویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برای گسترش آموزش‌های مهارتی تاکید کرد.

کانون پرورش فکری تقویت شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علی لاریجانی، در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون بر لزوم تقویت برنامه‌های دینی و گسترش آموزش‌های مهارتی تاکید کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در سراسر کشور تقویت شود چراکه کودکان و نوجوانان از این طریق برای ورود به جامعه آماده می‌شوند.
نماینده‌ مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌که ساخت مجتمع کانون در پردیسان قم موضوع مهمی است، افزود: کودکان و نوجوانان را باید به فهم درستی از بازار و مسایل اقتصادی سوق دهید تا مهارت‌های لازم را برای حضور در جامعه کسب کنند.
محسن ربانی، مدیرکل کانون استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارایه‌‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون به کمبود مراکز فرهنگی‌هنری در مناطق جنوب و غرب استان اشاره کرد و گفت: در صورت مساعدت نهادهای ذیربط، کانون آمادگی ارایه‌ی خدمات فرهنگی‌هنری را در این مناطق دارد.
وی با بیان این‌که اعضای کانون با کسب مهارت‌های مختلف توانمندی‌های خود را در قالب تولیدات فرهنگی‌هنری ارایه می‌دهند، افزود: عرضه محصولات تولید شده این کودکان و نوجوانان در برخی نمایشگاه‌های فرهنگی و خیریه تجربه‌ موفقی بود که علاوه بر استقبال مخاطبان منجر به کسب درآمد برای آنان شد و ما این روش را ادامه خواهیم داد. 
ربانی در ادامه به معرفی مجتمع بین‌المللی فرهنگی‌هنری کانون استان قم در شهر پردیسان، که قرار است به زودی افتتاح شود پرداخت و گفت: این مجتمع از آن‌جایی که تمام فعالیت‌های کانون را دربرمی‌گیرد، با دیگر مراکز کانون در سراسر کشور متمایز است چراکه از مرکز علوم و نجوم، زیست، آسمان‌نما، سینما کودک، مرکز پژوهش‌های دینی کودک و نوجوان و... تشکیل شده است.
مدیرکل کانون استان قم در پایان با اشاره به این‌که در منطقه‌ی پردیسان هیچ مجموعه‌ی فرهنگی‌هنری ویژه کودکان و نوجوانان وجود ندارد از رییس مجلس شورای اسلامی دعوت کرد تا برای افتتاح این مجتمع بزرگ در کنار اعضا و مربیان کانون باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب