اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182795807

ارائه تسهیلات سفر به بازنشستگان کشوری بوشهر

کد: 13950824182795807

https://goo.gl/r9oN5X

، تهران , (اخبار رسمی): 600 هزار تومان تسهیلات کمک هزینه سفر به بازنشستگان کشوری استان بوشهر پرداخت می شود.

ارائه تسهیلات سفر به بازنشستگان کشوری بوشهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، داریوش کشتکار، مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهراین خبر را  اعلام کرد و گفت: هر بازنشسته به همراه یک نفر از اعضای خانواده خود می تواند از کمک هزینه سفر پرداختی توسط صندوق بازنشستگی کشوری بهره مند شود.
وی با بیان اینکه تسهیلات سفر، سه مرتبه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه می شود، گفت: باقیمانده هزینه سفر بر عهده بازنشسته است و نفرات مازاد بر دو نفر نیز می بایست هزینه سفر را با نرخ آزاد تور، پرداخت کنند. همچنین حضور بازنشسته متقاضی در سفر الزامی است تا از انحراف این کمک هزینه جلوگیری شود.
کشتکار ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام سفر زیارتی مشهد مقدس از طریق کانون های بازنشستگی استان آغاز شده و بزودی نیز سفر عتبات عالیات جهت بازنشستگان کشوری انجام می شود.
مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر، تاکید کرد: تلاش شده تا این تسهیلات، مشوقی برای سفر بازنشستگان کشوری باشد و زمینه سفر این عزیزان را فراهم کند.
وی همچنین گفت: برگزاری نشست‌های مختلف با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی بحران‌ها و راهکارهای بهبود وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری، همواره یکی از اولویت‌های این مدیریت بوده است.
کشتکار ادامه داد: به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده تا مشکلات بازنشستگان و نیز مسائل و چالش‌های مربوط به حوزه فعالیت صندوق بازنشستگی کشوری را در کمیسیون‌های مربوطه مطرح و پیگیری کنند تا راهکارهای مناسب برای حل مشکلات موجود، در برنامه ششم توسعه دیده شود.
وی یادآور شد: مستمری ماهانه 14 هزار بازنشسته کشوری در استان بوشهر، به شکل مستقیم پرداخت و به حساب این عزیزان واریز می شود. حجم ریالی مستمری های پرداختی ماهانه در این استان، بالغ بر 193 میلیارد و 750 میلیون ریال در ماه است.
کشتکار همچنین بیان کرد: برگزاری جلسات مستمر ماهانه با مسوولان 15 کانون بازنشستگی استان، یکی از اقداماتی است که این مدیریت برای بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان و انعکاس درخواست‌ها و انتظارات بازنشستگان به مسوولان و تصمیم‌گیران امر مورد توجه قرار داده است.
وی با اشاره به پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری، افزود: سال گذشته، یک هزار و 980 بازنشسته استان از تسهیلات 20 میلیون ریالی با اعتباری معادل 39 میلیارد و 600 میلیون ریال استفاده کردند.
کشتکار ادامه داد: خدمات بیمه تکمیلی درمان نیز به 23 هزار و 320 بازنشسته استان و افراد تحت تکفل آن ها ارائه می‌شود. مجموع غرامت پرداختی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در سال گذشته 22 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر تاکید کرد: قرارداد بیمه عمر و حوادث با 35 دستگاه استان منعقد شده و 13 هزار و 205 نفر تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی