اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183785699

افتتاح طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه

کد: 13950825183785699

https://goo.gl/pRXHGy

، تهران , (اخبار رسمی): طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه با حضور با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی افتتاح شد.

افتتاح طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت  آموزش و پرورش ،همایش گرامیداشت هفته کتاب وکتابخوانی و مراسم افتتاح طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه با حضور مهدی فیض و عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سایر مسوولان در سالن فجر شهرستان اسلامشهر برگزار شد .

در این مراسم از نوقلمان دانش آموز ، فرهنگیان معلم، مروجان کتاب و خیرین کتاب تقدیر می شود علاوه براین طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه دور اول حضرت معصومه(س) اسلامشهر به صورت نمادین افتتاح می شود .

هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی از 24 آبان تا یکم آذرماه ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]