اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183845833

اهدای تندیس نشان مسئولیت اجتماعی ایران به محک

کد: 13950825183845833

https://goo.gl/xx7oGi

، تهران , (اخبار رسمی): محک تندیس و لوح افتخار مسئولیت اجتماعی ایران در حوزه رفاه و سلامت اجتماعی را از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

اهدای تندیس نشان مسئولیت اجتماعی ایران به محک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی محک ،اولین همایش ملی نشان مسئولیت اجتماعی ایران یادبود شهید دکتر فیاض‌بخش با حضور رئیس جمهور، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت و درمان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مدیران دولتی، صاحبان صنایع و اساتید دانشگاه‌ها دیروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این همایش که با توجه به بسترسازی و گسترش فرآیندهای ارتقاء سلامت و رفاه اجتماعی در کشور، از طریق مشارکت نهادها و سازمان‌های اجتماعی، عمومی و خصوصی به وسیله تبیین و ترویج مسئولیت اجتماعی در آنان برگزار شد، دبیرخانه همایش رأسا نسبت به انتخاب مؤسسه خیریه محک اقدام و تندیس و لوح افتخار مسئولیت اجتماعی ایران را به نماینده این مؤسسه تقدیم کرد.

مؤسسه مردم‌نهاد محک از سال 1387 به عنوان یکی از پیشگامان ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی در بین سازمان‌های غیر‌دولتی و بنگاه‌های اقتصادی شناخته می‌شود و همواره در تلاش است تا به منظور فرهنگ‌سازی در این خصوص اقدامات مختلفی انجام دهد. نمایشگاه بین‌المللی طراحی پوستر با موضوع سرطان کودک و مسئولیت اجتماعی در سال 89 و سه دوره همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در سال‌های 1389،1391 و 1393 و همزمان با روز سرطان کودک به منظور نیل به این هدف برگزار شده است.

محک در نظر دارد در بیست و پنجمین سال فعالیت خود چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها با محوریت تجارب عملی در جامعه مدنی را در بهمن‌‎ ماه سال 1395 با حضور سخنرانان ملی و بین‌المللی و به منظور بررسی چگونگی عملیاتی شدن مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها، زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای عملیاتی شدن مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها، پیوند حسن شهرت، مسئولیت اجتماعی و تداوم سازمان، بررسی تجارب عملی و پروژه‌های پیشنهادی مسئولیت اجتماعی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار کند و امیدوار است با اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های اجتماعی خدمات حمایتی و درمانی گسترده‌تری به کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران ارائه  کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]