اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825184046561

توسط یاس فیلم در تهران برگزار می شود

نخستین جشنواره فیلم یاقوت با موضوع بدلکاری

کد: 13950825184046561

https://goo.gl/acd8jl

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره فیلم یاقوت که دبیری آن را مهدی عظیمی میرآبادی بر عهده دارد، در دو بخش کلی رقابتی و غیر رقابتی، ضمن رقابت انواع فیلم های سینمایی و تلویزیونی، گروههای بدلکاری نیز به صورت زنده و نمایشی توانایی های خود را برای مردم و داوران بین المللی اجرا می کنند.

لوگوی موقت جشنواره فیلم یاقوت

یاس فیلم "جشنواره فیلم یاقوت" را با دبیری مهدی عظیمی میرآبادی برگزار می کند. این جشنواره که به مقوله بدلکاری در فیلم و سینما می پردازد، در نوع خود دومین جشنواره در جهان است

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی یاس فیلم، جشنواره فیلم یاقوت به مقوله بدلکاری در فیلم و سینما می پردازد که در نوع خود دومین جشنواره در جهان است.
جشنواره فیلم یاقوت که دبیری آن را مهدی عظیمی میرآبادی بر عهده دارد، به دو بخش کلی رقابتی و غیر رقابتی تقسیم می شود که در بخش رقابتی آن ضمن این که انواع فیلم های سینمایی و تلویزیونی در زمینه مورد نظر جشنواره به رقابت می پردازند، گروههای بدلکاری نیز به صورت زنده و نمایشی توانایی های خود را برای تماشاگران و  داوران بین المللی حاضر در محل مسابقه اجرا می کنند و مورد داوری مردم و داوران قرار می گیرند.
در بخش غیررقابتی این جشنواره ضمن برگزاری کنفرانسهای علمی، کارگاههای علمی آموزشی، نمایشگاه تخصصی، و بازار محصولات سینمایی و سمعی بصری، ازپیشکسوتان و برجستگان بدلکاری فیلم و سینمای ایران و جهان تجلیل می شود.
این جشنواره در بخش خصوصی و با همکاری انجمن صنفی بدلکاران و بازیگران سینمای ایران اواسط سال آینده در تهران برگزار خواهد شد، دوره اول آن به صورت ملی و دوره های بعدی (سالانه) به صورت ملی و بین المللی برگزار می شود.

سایت ویژه این جشنواره به صورت مقدماتی راه ندازی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یاس فیلم

«یاس فیلم» با عنوان رسمی «شرکت یاس سپید فیلم» به شماره 363382 با موضوع تولید فیلم های کوتاه 35 و 16 میلیمتری و فیلم های ویدئویی در زمینه های مستند، آموزشی، داستانی، و سریال های تلویزیونی به مدیریت عامل زهرا فخری به ثبت رسیده و همچنین در خصوص خرید و فروش، و واردات و صادرات محصولات فرهنگی و خدمات فنی تهیه و تولید فیلم و برنامه سازی؛ برگزاری نمایشگاه‌ های مرتبط؛ و انجام امور و اجرای پژوهش ها و تحقیقات و مطالعات فرهنگی، هنری، سینمایی، و تلویزیونی؛ و اجرای جشنواره های مرتبط با فیلم و سینما، تحت نظارت سازمان سینمایی کشور فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]