اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184415730

وزارت بهداشت در کنار کودکان EB

کد: 13950826184415730

https://goo.gl/rmmm4s

، تهران , (اخبار رسمی): هدف خانه «ای بی» تعامل با وزارت بهداشت و نه تقابل با آن است، ما از وزارت بهداشت به دلیل کمک‌‌هایشان به کودکان ای بی تشکر می‌کنیم.

وزارت بهداشت در کنار کودکان EB

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ،حمید رضا هاشمی،رییس خانه کودکان پروانه ای با  اعلام این  خبر گفت: وزارت بهداشت کمک های بسیار خوبی در خصوص تامین پانسمان و داروهای این بیماران با خانه ای بی داشته و ما به طور منظم این پانسمان ها را در اختیار بیماران قرار دادیم.

رییس خانه کودکان پروانه ای ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه 24 ماهه میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و این انجمن افزود: علی رغم گذشت 17 – 18 ماه از انعقاد این تفاهم نامه انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی ایران فعال تر عمل کند البته این دانشگاه به دلیل نداشتن دانشکده دندانپزشکی نتوانسته خدمات دندانپزشکی به این بیماران ارائه کند.

هاشمی با تاکید بر لزوم آموزش استفاده از پانسمان به خانواده کودکان ای بی، افزود: دانشگاه های علوم پزشکی دیگر مثل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که قطب دندانپزشکی است می توانند با دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خانه ای بی به دنبال حاشیه نیست، افزود: ما از وزارت بهداشت به دلیل کمک هایشان به کودکان ای بی تشکر می کنیم و اگر گلایه ای  می شود نمی خواهیم این حرف سیاسی شود و به دنبال بزرگ نمایی نبوده و انتظار حل مسئله را داریم.

 هاشمی با بیان این که هدف خانه EB به عنوان یک نهاد مردمی این است که در کنار وزارت بهداشت باشد نه در مقابل آن، افزود: خدمات درمانی ارائه شده توسط وزارت بهداشت قابل تحسین است، چرا که مردم از این خدمات با اجرای برنامه تحول سلامت راضی هستند و نباید مشکلات خانواده 400 تا 500 نفری ای بی را به کل حوزه سلامت تعمیم داد اگرچه به این خانواده ها هم از طرف وزارت بهداشت کمک‌های زیادی شده است‌.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان