اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184796227

محصول جدید سن ایچ عرضه شد

لیموناد گریپ فروت و موهیتو در بازار مصرف

کد: 13950826184796227

https://goo.gl/5iuoxX

، تهران , (اخبار رسمی): نوشیدنی خاص لیموناد گریپ‌فروت با طعم لیموناد توانسته طعمی متفاوت از یک نوشیدنی خاص ایجاد کند.

طعم تازه بساز - سن ایچ و دیگر هیچ ...

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سن ایچ، 2 محصول متفاوت سن ایچ در بازار مصرف  گریپ‌فروت و لیموناد است که جزو بهترین ترکیب‌های طعمی بین نوشیدنی‌های مختلف هستند.

این ترکیب، به طور فزاینده‌ای باعث بالا رفتن حجم ویتامین C محصول مصرفی و خواص ضد عطش می‌شود.

چرا که بسیاری از افراد به خاطر ته‌مزه تلخ گریپ‌فروت، از خوردن آن منصرف می‌شوند و بدن‌شان را از دریافت خواص این میوه یا نوشیدنی آن، محروم می‌کنند.

با ارائه محصول متفاوت با طعم لیموناد گریپ فروت، ترشی لیموناد تاحد قابل قبولی توانسته  تلخی گریپ‌فروت را پوشش دهد و آن را به یک نوشیدنی مطلوب تبدیل کند.

درباره نوشیدنی موهیتو

بر اساس این گزارش، نوشیدنی موهیتو که درسال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده، با ترکیبی از لیمو و نعنا تهیه می‌شود. لیمو به عنوان یک محصول  بومی آسیا (هند، چین و بِرمه) است، اما نعنا، زادگاه گسترده‌ای از اروپا و آمریکای شمالی تا آسیا و استرالیا دارد.

گفتنی است استفاده از نعنا و عصاره آن در میان مردمان مدیترانه، رواج بسیار زیادی دارد اما موهیتو با شکل و شمایل امروزی‌اش، برای اولین بار توسط مردمان کوبا تهیه و مصرف شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سن ایچ

شرکت عالیفرد بعنوان یکی از شرکت های خوشنام در عرصه تولید انواع آبمیوه،کنسانتره و شربت در سال 1357 در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه کارخود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]