اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184990484

از طریق سایت مارکت کد انجام می شود

عرضه کدهای کامپیوتری پایان نامه های دانشجویی

کد: 13950826184990484

https://goo.gl/T1YZMB

، تهران , (اخبار رسمی): پایگاه علوم محاسباتی ایران با حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در سال 1392 با هدف توسعه علوم محاسباتی در کشور راه اندازی شد.

عرضه کدهای کامپیوتری پایان نامه های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی یادآپ، در این راستا، سایت مارکت کد (marketcode.ir) به عرضه کدها (برنامه‌های) کامپیوتری حاصل از پایان نامه‌های ارشد و دکتری در رشته‌های مهندسی و ریاضی کاربردی می‌پردازد.

زبان این کدها عمدتا فرترن (Fortran)، متلب (Matlab)، میپل (Maple) یا سی (C) است.

ویژگی منحصر بفرد این سایت وجود مستندات بسیار کامل آموزشی برای کدهای عرضه شده است. علاوه بر کدها، تجربیات کار با نرم افزارهای تخصصی مهندسی نظیر فلوئنت (Fluent)، اباکوس (Abaqus)، کامسول (Comsol)، اپن فوم (OpenFoam) و انسیس (Ansys) در قالب بسته‌های آموزشی ارائه می‌شود.

جلوگیری از انجام تحقیقات تکراری و افزایش امکان پیاده سازی ایده‌های نو از برکات این فعالیت‌هاست. همچنین، صاحبان محصولات دانشی می‌توانند دستاوردهای خود را در سایت عرضه کرده و بفروش برسانند. دیگر ویژگی بارز این سایت تلاش برای جهت‌دهی به دانش کشور از طریق حمایت از پایان نامه‌ها با سیاست تشویقی کسر خدمت سربازی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یادآپ

یادآپ در زمینه آموزش آنلاین فعالیت می کند. حوزه های آموزشی یادآپ مدیریت، کسب وکار، بازاریابی ، زبان و سرمایه گذاری می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]