اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185325699

عضویت 1.5میلیون دانش آموز درتشکل یاران طبیعت

کد: 13950827185325699

https://goo.gl/ehjEhH

، تهران , (اخبار رسمی): طبق برنامه ریزی های انجام شده و با همت سازمان دانش آموزی در هر مدرسه 15 دانش آموز عضو تشکل یاران طبیعت می شوند و در نهایت یک میلیون 500 هزار دانش آموز عضو این تشکل خواهند شد.

عضویت1میلیون 500 هزار دانش آموز درتشکل یاران طبیعت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،معصومه ابتکار ،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبرگفت :موضوع تشکل یاران طبیعت بسیار مهم است زیرا جلب مشارکت دانش آموزان در زمینه حفاظت و حراست از محیط زیست و حضور فعال علاقه مندان به طبیعت در این زمینه ها برای فرهنگسازی و کمک به مشارکت عموم مردم و همینطور برای کمک در زمینه اطلاع رسانی و دیده بانی مسائل محیط زیست می تواند بسیار موثر باشد .

معاون رئیس جمهور گفت: ایجاد چنین گروهی در مدارس کار ارزشمندی است و از همه همکارانی که چنین حرکتی را در جهت علاقمندی به محیط زیست آغاز کرده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

وی تصریح کرد : مهارت های اجتماعی که سازمان دانش آموزی به دانش آموزان آموزش می دهد بسیار مهم است زیرا ما در کنار آموزش های رسمی نیازمند آموزش فرهنگ درست زندگی کردن به دانش آموزان هستیم. بخشی از این فرهنگ مربوط به ارتباطات انسان و محیط زیست است و اگر این ارتباط درست باشد خیلی از مشکلات و بحران هایی که امروز بشر را در روی زمین گرفتار کرده است حل خواهد شد .

ابتکار افزود : هرچه بیشتر در مورد آموزش، اطلاع رسانی صحیح به دانش آموزان سرمایه گذاری کنیم و تغییر رفتار را از طریق مهارت زندگی رخ دهد برای ارتقای زندگی و بالابردن کیفیت آن در نسل های آینده موثر و مفید خواهد بود یعنی فقط بحث افزایش دانش نیست بلکه علمی ارزشمند است که در زندگی روزمره افراد به کاربسته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | محیط زیست