اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950830186205585

میرسپاسی :

میزبانی هند در انتخابی جهان بانوان قطعی شد

کد: 13950830186205585

https://goo.gl/x1M9GP

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: میزبانی کشور هند در مسابقات انتخابی جهان منطقه آسیای مرکزی قطعی شد.

میزبانی هند در انتخابی جهان بانوان قطعی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال زنان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره برنامه های تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت ها گفت: 15 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که تمرینات خود را از 12 آذرماه در کمپ بانوان مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می کنند.

زهره میرسپاسی تصریح کرد: تیم ملی والیبال بانوان ایران 23 آذرماه راهی هند می شود تا در رقابت های انتخابی منطقه آسیای مرکزی که با حضور چهار تیم  هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از 26 آذرماه شروع می شود، شرکت کند.

وی درباره اقدامات انجام شده برای دریافت ویزای تیم ملی بانوان گفت: اقدامات دریافت ویزا آغاز شده اما دریافت ویزا از سفارت هند در تهران زمان بر است و از سوی دیگر دعوت نامه ارسالی فدراسیون این کشور به صورت کلی بود که باید تغییراتی در آن لحاظ و دوباره برای ایران ارسال شود.

نایب رئیس فدارسیون والیبال درباره تعطیلی لیگ برتر بانوان برای این رقابت ها نیز گفت: سه هفته تعطیلی لیگ برتر بانوان قطعی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش