اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950830186215585

آغاز اردوی تیم ملی والیبال بانوان شش روز زودتر

کد: 13950830186215585

https://goo.gl/mSVHur

، تهران , (اخبار رسمی): اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور در رقابت های انتخابی جهان از 12 آذرماه آغاز می شود.

آغاز اردوی تیم ملی والیبال بانوان شش روز زودتر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال زنان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی چهار تیم هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از 26 آذرماه در کشور هند به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان این رقابت ها به مرحله دوم رقابت های انتخابی آسیا صعود کند.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران 15 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد که قرار بود این اردو از 18 آذرماه آغاز شود. اما بر اساس برنامه جدید سرمربی تیم ملی والیبال بانوان، این اردو از روز جمعه 12 آذرماه آغاز می شود و تا زمان اعزام تیم به هند ادامه خواهد داشت.

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان در منطقه آسیایی مرکزی از 26 تا 30 آذرماه به میزبانی هند برگزار می شود و تیم ایران چهارشنبه یکم دیماه به کشور بازخواهد گشت.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، مهسا صابری، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مه تا یحیاپور، نیلوفر ابراهیمی، نگین شیرتری و مهسا کدخدا 15 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بانوان هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی و زهرا واحدی (مربیان)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و نازلی علیایی باویل به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران را این اردو همراهی می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش