کد: 13950830186375611

بازدیداز ایرشوی کیش از مرز 20 هزار نفر درروز گذشت

کد: 13950830186375611

https://goo.gl/fGWnKP

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 20 هزار نفر روزانه از نمایش هوایی در جزیره کیش دیدن کردند.

بازدیداز ایرشوی کیش از مرز 20 هزار نفر درروز گذشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایش هوایی کیش امسال بسیار متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار و با استقبال بی سابقه بازدید کنندگان مواجه شد.

حضور مطرح ترین گروه های نمایش هوایی از کشورهای مختلف باعث شد ایر شوی جزیره کیش روزانه میزبان جمعیتی بالغ بر20 هزار نفر باشد.

شمار زیاد بازدید کنندگان از نمایش هوایی باعث شده بود مسیرهای منتهی به محل برگزاری نمایش هوایی دچار ترافیک سنگینی شود و شهروندان وگردشگران برای دیدن این نمایش های مهیج توسط انواع هواپیماها زمان زیادی برای ورود به  محل برگزاری منتظر بمانند.

بسیاری از بازدید کنندگان بدلیل پر بودن ظرفیت پارکینگ های اطراف ناگزیر به پارک در خیابانهای اصلی شدند وتمامی محوطه اطراف محل نمایش هوایی مملو از خودرو و جمعیت علاقمندان بود.

نمایش زیبای زنبورهای بالتیک از لیتوانی و شوالیه های روسیه یکی از جذابترین بخش های نمایش هوایی امسال بود که برای اولین بار در کشور این هواپیماها در جزیره کیش به اجرای نمایش پرداختند و علاقمندان زیادی از سراسر کشور برای دیدن این نمایش ها به کیش سفر کرده اند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی در دو بخش نمایشگاهی و نمایش هوایی از 26 آبان در کیش آغاز شد و روز29 آبان پس از برگزاری نمایش هوایی با تقدیر از خلبانان و گرفتن بزرگترین عکس یادگاری با حضور شرکت کنندگان و بازدید کنندگان به پایان  رسید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش