اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186535394

در ایام اربعین به ثبت رسید

انجام روزانه 7000 تراکنش با خودپردازهای بانک شهر

کد: 13950901186535394

https://goo.gl/xZN0UF

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس ستاد اربعین بانک شهراز انجام روزانه 7000 تراکنش به طور میانگین با خودپردازهای این بانک از نخستین روز خدمات دهی به زائران حسینی در کربلا خبر داد.

انجام روزانه 7000 تراکنش با خودپردازهای بانک شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، ولی اله یعقوبی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک در خدمات رسانی به زائران کربلا گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای آبان‌ماه تجهیزات لازم برای خدمات رسانی در ایام اربعین از مرز مهران ارسال و با وجود مشکلات و سختگیری‌های فراوان از سوی کشور عراق، عملیات جانمایی و نصب آنها انجام شد. رئیس ستاد اربعین بانک شهر با بیان این‌که جانمایی این تجهیزات با تمرکز درشهر کربلا صورت گرفت، افزود: ارائه خدمات بانکی از 22 آبان ماه آغاز شد که 23 دستگاه خودپرداز فعال در 11 نقطه از ورودی کربلا ، مسیرهای اصلی، اطراف حرم و هتل های محل اقامت زائران به خدمات رسانی پرداختند. وی افزود: از نخستین روز خدمات دهی، به طور میانگین روزانه 7000 تراکنش از طریق خودپردازهای بانک شهر انجام شده است. یعقوبی با اشاره به حضور فعال کارشناسان این بانک در ارائه خدمات در این ایام اظهار کرد: خودپردازهای بانک شهر در کربلا با استقبال گسترده زائران روبرو بوده است، به گونه‌ای که این دستگاه‌ها حتی شگفتی شهروندان عراقی را نیز به دنبال داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه