اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186635699

اجرای طرح حیاط پویا در مدارس چهار محال و بختیاری

کد: 13950901186635699

https://goo.gl/2jXFTD

، تهران , (اخبار رسمی): طرح حیاط پویا در 426 مدرسه استان چهار محال وبختیاری در سال تحصیلی جاری اجرا شده است.

اجرای طرح حیاط پویا در مدارس چهار محال بختیاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بهروز امیدی،مدیرکل آموزش و پرورش استان چهار محال وبختیاری با اعلام این خبر گفت: طرح حیاط پویا از طریق مناسب سازی فضای حیاط مدرسه ، رنگ آمیزی وبهینه سازی فضا برای فعالیت های بدنی وایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان می باشد.

امیدی افزود: این طرح به منظور جلوگیری از کم تحرکی وافزایش وزن دانش آموزان به عنوان یکی از طرح های تلفیقی وبا رویکرد مدرسه محور در 426 مدرسه استان در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهار محال وبختیاری با بیان این که حیاط پویا  در سال گذشته در 30 درصد مدارس استان برگزار شد،خاطر نشان کرد: این طرح امسال در 42 در صد مدارس استان با اولویت مدارس ابتدایی ودر برخی از مقاطع متوسطه اول ودوم شهرستان ها و نواحی ومناطق استان اجرا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش