اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187345394

قدردانی اعضای شورای شهراز خدمات کربلایی بانک شهر

کد: 13950901187345394

https://goo.gl/XANvOM

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای شورای اسلامی شهر تهران از خدمات بانک شهر در کربلا قدرانی کردند.

بانک شهر

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر در ایام اربعین در کربلا، اقدامات این بانک را موجب تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران و کاهش واسطه گری ارز در این ایام دانستند.

 

چمران: اقدامات بانک شهر در روند پول رسانی به زائران حسینی قابل تحسین بود

مهدی چمران رئیس شورای شهر با اشاره به خدمات این بانک در کربلا گفت: زیرساخت‌هایی که بانک شهر همزمان با مراسم اربعین امسال فراهم کرد، سبب تامین بخشی از نیازهای زائران حسینی(ع) شد و روند پول رسانی به زائران را تسهیل کرد.

وی با تاکید بر این‌که بانک شهر این قابلیت را دارد تا در سال‌های آینده با توان بیشتری پول رسانی به زائران ایرانی را در خاک و مناطق صفر مرزی انجام دهد، تصریح کرد: امیدواریم شاهد افزایش این خدمات شایسته، با توجه به حجم زیاد زائران در سال‌های آتی باشیم.

طلایی: بانک شهر تسهیل کننده نیازهای بانکی زائران در کربلا

مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر نیز با اشاره به مجموعه خدمات این بانک در ایام اربعین به زائران گفت: ارائه خدمات بانکی به زائران مراسم اربعین حسینی از سوی بانک شهر قابل قدردانی است و این بانک در مراسم اربعین سال جاری توانست نقش خوبی در زمینه تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران ایفا کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که یکی از مشکلات شهروندانی که قصد زیارت حرمین حسینی(ع) را داشتند، کمبود پول نقد بود وامسال بانک شهر به منظور رفع این معضل و پول رسانی مناسب به شهروندان، به این موضوع پرداخت که قابل قدردانی است.

آباد:کاهش چشمگیر مشکلات بانکی زائران کربلا با اقدامات بانک شهر

معصومه آباد، عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز با اشاره به خدمات بانک شهر در کربلا گفت: ورود بانک شهر به نظام بانکی کشور عراق همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) اتفاق خوشایند و مهمی بود و با این اقدام، شاهد کسادی بازار دلالان و سودجویانی بودیم که در این ایام برای زائران ایرانی مشکلات مالی ایجاد می‌کردند.

وی با تاکید بر این‌که میزان ارائه خدمات بانک شهر و شمار خودپردازهای نصب شده در مناطق مرزی و کشور عراق می‌بایست در سال های آینده افزایش چندبرابری داشته باشند، افزود: اتفاق خوبی که امسال رقم خورد، حضور بانک شهر و ارائه تسهیلات بانکی برای دسترسی شهروندان به ارز جاری کشور عراق بود که سبب تامین نیازهای شهروندان در این حوزه شد.

سروری: بانک شهر مانع واسطه گری ارز در کربلا شد

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران نیز با اشاره به ورود بانک شهر به روند پول رسانی به زائران ایرانی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) گفت: خدمات این بانک، فرصت واسطه گری از برخی دلالان ارز را گرفت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه