اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187466576

شروع حراجی Black Friday «الو» درایران، همزمان با دیگرکشورها

به جای یک‌روز، 8روز با تخفیف 90 درصدی خرید کنید

کد: 13950902187466576

https://goo.gl/LLQBer

، تهران , (اخبار رسمی): روز بلک فرایدی سال 95، در فروشگاه اینترنتی الو به مدت هشت روز در آذرماه برگزار می شود که طی این مدت می توانید شاهد ارائه کالاهایی با تخفیف های تا 90 درصد باشید.

بلک فرایدی امسال در فروشگاه اینترنتی الوwww.alo.ir

به گزارش اخباررسمی به نقل از فروشگاه اینترنتی الو، همگام با اکثر نقاط جهان، روز بلک فرایدی یا حراج بزرگ روز جمعه، سال گذشته در چند فروشگاه اینترنتی معتبر برگزار شد که فروشگاه اینترنتی الو  به عنوان یکی از همین فروشگاه‌ها فعال و این تخفیف های استثنایی را به جای یک‌روز، برای چند روز ادامه داد و کالاهای مختلفی عرضه کرد که با استقبال بالای کاربران مواجه شد.

بر همین اساس، این فروشگاه اینترنتی در اطلاعیه ای اعلام کرد که برای دومین سال متوالی، اقدام به برگزاری "روز تخفیف های استثنایی" خواهد کرد  و روز بلک فرایدی  سال 95 در این فروشگاه اینترنتی، از  4 آذر  آغاز و تا 11 آذر به مدت هشت روز ادامه پیدا خواهد کرد. 

در این راستا، در همین مدت می توانید شاهد ارائه کالاهایی با تخفیف هایی تا 90 درصد باشید.

بر اساس این گزارش، Black Friday (بلک فرایدی) نام نخستین جمعه پس از عید شکرگزاری (Thanksgiving)است که از حدود سال 2000، به عنوان آغاز فصل خریدهای آخرسال نیز در نظر گرفته شده است.

در این روز بیشتر فروشگاه‌ها تا دیروقت باز هستند و حتی در برخی مواقع 24 ساعته می فروشند اما اهمیت این روز، تخفیف‌های گسترده‌ای است که در کنار تمایل مردم به خرید در تعطیلات، باعث شهرت جهانی و ثبت رکوردهای قابل توجه شده است. بر همین اساس، بلک فرایدی آمازون مناسبت ترین گزینه پیش روی شما در این حراجی بزرگ است.

بسیاری از افراد از ساعات اولیه صبح در جلوی فروشگاه ها منتظر می مانند تا به محض آغاز این روز خریدهای خود را انجام داده و تا قبل از پایان شب تمامی وسایل لازم را خریداری کنند.

تفاوت این آخرین جمعه ماه نوامبر با سایر جمعه ها این است که در Black Friday اجناس فروشگاه ها با تخفیف های بسیار بالایی عرضه می شوند که در مثالی می توان گفت، شما می توانید یک تلویزیون را با نصف قیمت روز قبل خریداری کنید.

اما این خبر خوب را نیز باید بدانید که امسال، به جای روز بلک فرایدی، هفته بلک فرایدی را در پیش خواهیم داشت. 

این تصمیم به این دلیل اتخاذ شد که بلک فرایدی روز تخفیف‌های بسیار بالاست و به دلیل تقاضای بالای مشتریان و همچنین کوتاه بودن زمان، خرید معمولا با استرس زیادی همراه است.

بر همین اساس، فروشگاه اینترنتی الو  برای راحتی هر چه بیشتر کاربران برای استفاده از این تخفیف های استثنایی، به جای یک روز، این حراج بزرگ را به مدت یک هفته برگزار می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی الو

با گذشت حدود 1 سال از شروع به کار تیم الو در قالب یک سایت تخفیف و خرید گروهی، دست اندر کاران این مجموعه بر آن شدند تا برای افزایش تنوع کالاها و بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتریان عزیز، قالب سایت را به حالت شکل یک فروشگاه اینترنتی درآورند؛ چرا که با افزایش روز افزون کاربران اینترنتی و درخواست این کاربران برای تامین نیازهای روزمره خود اعم از کالا و خدمات مختلف، ضرورت وجود یک فروشگاه مجازی بزرگ، امری لازم و ضروری به نظر می رسد؛ ضمن آنکه برخی از تامین کنندگان مختلف، برای کالاهای خود تخفیفی قائل نیستند(به دلیل یکسان بودن قیمت در سراسر کشور) و این یک محدودیت برای یک سایت تخفیف گروهی محسوب می شود. برای رفع این مشکل، الو راهی به جز گسترش فروشگاه خود نیافت و لذا از این پس در فروشگاه اینترنتی الو، تنوع بسیاری از کالاها را، اعم از تخفیف دار و بدون تخفیف مشاهده خواهید کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]