اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187515699

مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وتامین منابع خبر داد

نخستین پرداخت همزمان حقوق و مزایای فرهنگیان

کد: 13950902187515699

https://goo.gl/SmLtYE

، تهران , (اخبار رسمی): حقوق ومزایای فرهنگیان شاغل برای اولین بار به صورت همزمان پرداخت شد.

پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش, منصور مجاوری ، مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وتامین منابع با اعلام این خبرگفت :در راستای منویات مقام معظم رهبری در اجرای بند های 16 و 19 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی سیاست های دولت در زمینه شفاف سازی مالی به ویژه  در خصوص حقوق کارمندان  برای اولین بار وزارت آموزش و پرورش  با همکاری معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور و بانک مرکزی کشور و سازمان برنامه و بودجه اقدام به پیاده سازی طرح ملی پرداخت حقوق یکپارچه کرد .
مجاوری افزود:در فاز نخست  این طرح در تاریخ یکم آذرماه 1395 برای نخستین بار قریب 45 درصد کارکنان دولت  یعنی فرهنگیان به صورت واحد و در یک لحظه حقوق خود را دریافت کردند.
وی تصربح کرد :این کار براساس یک فرایند بسیار فشرده وتخصصی صورت گرفته است و باعث می شود که از این ماه به بعد بدون نگرانی در تاخیر وفاصله زمانی بین استانها کلیه پرداختهای حقوق ومزایا به صورت یکپارچه وبا یک روش اجرا وپرداخت شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی