اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187755585

اعلام برنامه سه ماهه والیبال ساحلی آسیا

کد: 13950902187755585

https://goo.gl/O1VXhp

، تهران , (اخبار رسمی): قاره آسیا در ماه های اسفند 95 و فروردین و اردیبهشت 96 پنج رویداد والیبال ساحلی خواهد داشت.

برنامه سه ماهه والیبال ساحلی آسیا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، قاره کهن آسیا در ماه های اسفند 95 و فروردین و اردیبهشت 96 پنج رویداد والیبال ساحلی خواهد داشت که سه تورنمنت ویژه مردان و دو رویداد برای زنان آسیاست.
نخستین رویداد از 12 تا 14 اسفندماه امسال و به میزبانی تایلند برگزار می شود که مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیاست.
ایران نیز در این رقابت ها نماینده خواهد داشت که هدایت آنان را «آرش رامسری» از پیشکسوتان و قهرمانان اسبق تیم ملی والیبال ساحلی به عنوان سرمربی برعهده خواهد داشت.
سهمیه قاره آسیا برای رقابت های والیبال ساحلی زیر 21 سال قهرمانی جهان 2017، پنج تیم در جدول اصلی و چهار تیم در جدول مقدماتی است که در رقابت های قهرمانی آسیا این سهمیه ها مشخص می شوند.
تور آسیایی آزاد «پاک بارا» دیگر رویداد ساحلی آسیاست که ویژه مردان و از 21 تا 23 فروردین ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد. تورهای آسیایی میدانی مناسب برای آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران است تا با آمادگی کامل در قهرمانی آسیا شرکت کنند.
هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز به میزبانی تایلند از 27 تا 30 فروردین ماه پیگیری خواهد شد و نمایندگان ایران نیز در این رقابت ها شرکت می کنند.
در گروه زنان نیز دو رویداد ساحلی اردیبهشت ماه در ویتنام برگزار می شود که تور آزاد آسیایی «توآن چائو» از 10 تا 13 اردیبهشت و تور آزاد آسیایی «کان توو» از 16 تا 19 اردیبهشت این دو رویداد هستند.
گفتنی است دومین تور جهانی والیبال ساحلی نیز بهمن ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار خواهد شد که رویدادی بین المللی محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش