اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188596081

روایت فرماندار زابل از اقدامات بنیاد برکت در این شهرستان

تعاونی‌هایی که زندگی روستاییان زابل را ارتقا داد

کد: 13950903188596081

https://goo.gl/VzsHbE

، تهران , (اخبار رسمی): بدون شک این خدمات نقش قابل‌توجهی در محرومیت‌زدایی از زابل و دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این مناطق داشته است.

تعاونی‌هایی که زندگی روستاییان زابل را ارتقا داد

به گزارش اخباررسمی به نقل از بنیاد برکت، هوشنگ ناظری فرماندار زابل با بیان این‌که بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت‌های بسیار مؤثر و ماندگاری انجام داده است، گفت: بنیاد برکت در استان سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت های بسیار مؤثر و ماندگاری انجام داده است که رضایت‌مندی و خشنودی مردم منطقه را به دنبال داشته است.

وی با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهایی که این بنیاد در سیستان و بلوچستان انجام داده است، ساخت مدارس و مراکز آموزشی و تجهیز آن با بهترین و به‌روزترین امکانات آموزشی بوده است، گفت: از مسئولان این بنیاد تقاضا داریم که به شهرستان زابل در بخش ساخت مدارس و مراکز آموزشی نگاه ویژه‌‌تری داشته باشند.

فرماندار زابل با اشاره به مشکلات خشکسالی، بیکاری، معضلات واحدهای تولیدی و عدم نقدینگی در شهرستان، بیان داشت: بنیاد برکت با راه‌اندزی تعاونی‌ها و کمک به روستاییان و کشاورزان توانسته خدمات شایانی را به مردم انجام دهد که خواهشمندیم مانند گذشته و با واگذاری سهام تعاونی‌ها به مردم مناطق محروم در پیشرفت و آبادانی استان اقدامات لازم را انجام دهند.

ناظری با بیان این‌که بنیاد برکت توانسته با کمک و مشاوره به واحدهای تولیدی در مسیر تولید و اشتغال کشور نیز قدم بردارد، گفت: از مسئولان بنیاد برکت درخواست داریم از این به بعد هم در تمامی زمینه‌ها همراه و یاور ما باشند و نسبت به برطرف کردن محرومیت در این مناطق ما را یاری دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد برکت

بنیاد برکت که منابع مالی آن از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأمین می‌شود، امروز در حوزه‌های وسیعی از قبیل توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه‌ی فضاهای آموزشی با تأسیس مدارس برکت، ساخت مراکز فرهنگی- مذهبی، بیمه‌، توسعه‌ محصولات راهبردی دارویی با تأکید بر فناوری‌های نوین، ساخت بیمارستان و افزایش دسترسی آحاد جامعه به‌ویژه هم‌وطنان ساکن مناطق محروم به خدمات بهداشتی و درمانی را فعال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]