اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190316081

به همت بنیاد برکت اتفاق افتاد

اشتغالزایی برای 30 نفر از مناطق محروم شهر بروجن

کد: 13950906190316081

https://goo.gl/1ysSYx

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نشاسته سپیدان زر با مشارکت بنیاد برکت در طول سه سال گذشته به اندازه 15 نفر اشتغالزایی داشته و بزودی این تعداد به 30نفر خواهد رسید.

اشتغالزایی برای 30 نفر از مناطق محروم شهر بروجن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از بنیاد برکت، شرکت نشاسته سپیدان زر که با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، توانسته در طول سه سال گذشته به اندازه 15 نفر اشتغالزایی داشته باشد، به‌زودی این عدد را به 30 نفر خواهد رساند.

مدیرعامل سپیدان زر با اشاره به اینکه همکاری با بنیاد برکت وارد سومین سال شده است، گفت: کمک‌های بنیاد برکت باعث افزایش سرعت بهره‌برداری این شرکت از پروژه‌ها را چند برابر افزایش داده است.

وی با اشاره به نقش طرح‌های اقتصادی در کاهش مهاجرت مردم از مناطق محروم، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری بنیاد در شرکت‌ سپیدان زر و شرکت‌های مشابه در این منطقه و مناطق محروم دیگر در کشور، تا حدی توانسته در کاهش نرخ مهاجرت مردم از این مناطق نقش داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد برکت

بنیاد برکت که منابع مالی آن از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأمین می‌شود، امروز در حوزه‌های وسیعی از قبیل توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه‌ی فضاهای آموزشی با تأسیس مدارس برکت، ساخت مراکز فرهنگی- مذهبی، بیمه‌، توسعه‌ محصولات راهبردی دارویی با تأکید بر فناوری‌های نوین، ساخت بیمارستان و افزایش دسترسی آحاد جامعه به‌ویژه هم‌وطنان ساکن مناطق محروم به خدمات بهداشتی و درمانی را فعال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]