اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188836582

در حاشیه کنفرانس خبری اتحادیه صنف ساعت اعلام شد

افتتاح صدمین نمایندگی «کلبرت» در ایران

کد: 13950903188836582

https://goo.gl/e26T4q

، تهران , (اخبار رسمی): در حاشیه کنفرانس خبری نایب رییس اتحادیه صنف ساعت تهران اعلام شد که صدمین نمایندگی ساعت کلبرت در ایران اعطا شده است.

افتتاح صدمین نمایندگی «کلبرت» در ایران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت نوآوران آویسا،  علی رضا خانلو معاون اتحادیه صنف ساعت فروشان تهران در این کنفرانس خبری با اشاره به اهمیت حضور نمایندگی های اصلی شرکت های معتبر در ایران و لزوم مقابله با ساعت های تقلبی گفت:بر اساس تصمیم تازه هیات مدیره اتحادیه ، مقررشده است تا در حوزه مقابله با ساعت های تقلب موجود در بازار  یک فرهنگ سازی صورت پذیرد.

او ادامه داد:برای برند سازی فروشگاه های عرضه کننده هم قرار است نشانی به فروشندگان رسمی اعطا شود تا مشتریان این صنف با خیال آسوده خرید کنند.

وی با اشاره به کیفیت برند کلبرت هم ادامه داد: برندسازی کاری است که اتحادیه از آن حمایت می‌کند.

بر پایه این اطلاع، صدمین نماینده فروش این شرکت که نمایندگی رسمی فروش دو برند کلبرت و ریتم در ایران است برای فروش ساعت های کلبرت اعطا شده است و به همین مناسبت شرکت آویسا و کلبرت به عنوان اسپانسر این رویداد، از خبرنگاران تقدیر کردند .

گفتنی است شرکت بازرگانی نوآوران زمان آویسا نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش ساعت های کلبرت و ریتم در ایران است  و محصولات این دو برند را توزیع می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویسا

شرکت بازرگانی نوآوران زمان آویسا نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش ساعت های کلبرت و ریتم در ایران، با 100 نماینده فروش در سراسر کشور است. این شرکت نمایندگی رسمی فروش دو برند کلبرت و ریتم در ایران است و در سراسر کشور با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت به مشتریان خود در حال فعالیت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس