کد: 13950904189196588

در راستای مشتری مداری بهتر انجام شد

ارتقای سایت اینترنتی گالری ساعت کاظمی

کد: 13950904189196588

https://goo.gl/UzVbEo

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل گالری ساعت کاظمی خبر از به‌روزرسانی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود را داد.

ارتقای سایت اینترنتی گالری ساعت کاظمی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گالری ساعت کاظمی، وب‌سایت این شرکت فعال از پنجم آذرماه به‌روزرسانی می شود و از این پس این وب‌سایت با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.
در این به‌روزرسانی، وب‌سایت شرکت بخش های بخش فروش به فهرست وب‌سایت اضافه و زوم بر روی عکس محصول برای مخاطبان نیز فراهم شده است.
عباس کاظمی مدیرعامل این گالری ساعت با ابراز امیدواری نسبت به بهبود عملکرد این مجموعه گفت: رفع خلاء‌های موجود، بهینه سازی و استفاده ساده کاربران در ارتباط بین مجموعه، مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید برای جلب نظر مشتریان، کاملا در راستای قوانین مشتری‌مداری حرکت کرد.

وی افزود: همگامی مجموعه با علم روز از مهمترین سیاست‌های این شرکت شمرده می شود و از این پس باید به دنبال جذب نیروی های متخصص باشد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت گالری ساعت کاظمی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گالری ساعت کاظمی

وب سایت گالری ساعت کاظمی از سال 1394 با هدف فروش ساعت مچی اصیل و با قیمت مصوب در سراسر ایران و ایجاد کارافرینی برای جوانان آغاز به کار کرده است .گالری ساعت کاظمی در دهه 60 با توجه به اشنایی کامل اقایان عباس واصغر کاظمی,موسسین آن در کار طلا ,جواهر وساعت افتتاح و از همان زمان با توجه به اصول اساسی مشتری مداری با موفقیت و امانتداری راه خود را پیموده است . شاهد ادعای ما خریداران محترمی هستند که هم اکنون برای تهیه نیازهای صنف ما ابتدا به ما مراجعه می‌کنند.

منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان