اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950905189475807

بهره مندی 600 بازنشسته کردستان از تسهیلات سفر

کد: 13950905189475807

https://goo.gl/ZK5ZYf

، تهران , (اخبار رسمی): در شش ماهه نخست امسال، بیش از 600 نفر از بازنشستگان کشوری به همراه خانواده هایشان از تورهای سیاحتی و زیارتی صندوق بهره مند شدند.

بهره مندی 600 بازنشسته کردستان از تسهیلات سفر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری،جلال برومند، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با اعلام این خبر گفت: تعداد بازنشستگان استان کردستان 20 هزار و 76 نفر است که از این تعداد 14 هزار و 688 نفر معادل 73 درصد مرد و تعداد پنج هزار و 388 نفر معادل 27 درصد زن هستند.
وی همچنین افزود: ماهانه بالغ بر 29 میلیارد و 500 میلیون تومان مستمری به افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان کردستان پرداخت می شود. در حال حاضر، میانگین حقوق بازنشستگان کشوری در این استان، یک میلیون و 469 هزار و 416 تومان است.
برومند به منابع ورودی صندوق در استان کردستان اشاره و بیان کرد: تعداد مشترکین شاغل صندوق در استان 25 هزار و 514 نفر است که در مجموع و به طور متوسط ماهانه حدود 13 میلیارد تومان کسور پرداخت می کنند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان تعداد حکم برقراری بازنشستگی تا پایان آبان ماه امسال را 767 فقره ذکر کرد و گفت: تعداد حکم برقراری مستمری 76 فقره و تعداد کل اصلاحیه ها از ابتدای سال 95 تا پایان آبان ماه، سه هزار و 976 فقره است.
برومند یادآور شد: تعداد تغییر صندوق 33 فقره، تعداد قراردادهای بیمه عمر و غرامت با دستگاه های اجرایی استان 47 فقره و تعداد غرامت پرداختی بابت غرامت بیمه عمر و حوادث از ابتدای سال تا پایان آبان ماه 43 فقره است.
برومند تعداد کانون های بازنشستگی فعال در سطح استان را 22 کانون اعلام کرد و افزود: جلسات شورای موقت و مسوولان کانون های بازنشستگان کشوری به صورت مستمر هر ماه برگزار می شود.
مدیر صندوق بازنشستگی کردستان تصریح کرد: در جلسات مسوولان کانون ها و شورای موقت کانون های بازنشستگی استان کردستان، تمامی مسائل روز مربوط به صندوق و بازنشستگان و همچنین نقطه نظرات مسوولان کانون ها و اعضای شورای موقت به نمایندگی از بازنشستگان استان بررسی و جمع بندی شده و به دفتر امور استان های صندوق در تهران ارسال می شود.
برومند با بیان اینکه در استان کردستان تاکنون خانه امید احداث نشده است، ادامه داد: صندوق بازنشستگی استان در حال رایزنی با مسوولان استانی برای اختصاص زمین جهت ساخت خانه امید است که امیدواریم با پیگیری مسوولان کانون های بازنشستگی به نتیجه مطلوب برسد.
وی برگزاری دوره های آموزشی برای 150 نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان کردستان با هدف معرفی قوانین و مقررات پرداخت مستقیم حقوق و تشکیل کارگروه آلزایمر با حضور مدیران آموزش و پرورش، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی استان از دیگر فعالیت های صندوق بازنشستگی کشوری در استان کردستان در هشت ماه ابتدای سال جاری بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]