اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950905189676586

سفارش آنلاین صبحانه

اولین استارت آپ صبحانه کشور3 ماهه شد

کد: 13950905189676586

https://goo.gl/m2G62N

، تهران , (اخبار رسمی): اولین استارت آپ مربوط به صبحانه در ایران، شهریور 95 شروع به کار و امروز اولین سه ماهگی خود را جشن می‌گیرد.

صبونه، سفارش آنلاین صبحانه

به گزارش روابط عمومی شرکت صبحانه پخش نوآوران « صبونه » به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ تغذیه سالم و با توجه به ارزش غذایی بالای وعده صبحانه اولین شرکت صبونه ایران  آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

شرکت صبحانه پخش نوآوران « صبونه » با فعالیت مستمر از طریق شعب متعدد در تمام نقاط کشور  و از مجرای ارتباطی اعم سایت های اینترنتی، سفارش تلفنی، شبکه های مجازی  و غیره مشغول به ارائه خدمات به مشتریان است .

صبونه در اکثر استان های ایران نمایندگی دارد و با منوهای متنوع و چشم اندازی روشن آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

شایان به ذکر است، مشتریان با مراجعه به سایت صبونه و سایت های رسمی سفارش آنلاین غذا می توانند سفارش خود را ثبت کنند.

همچنین زمان تحویل  صبونه بنا به درخواست مشتریان  از ساعت  7:30 تا 11  صبح امکان پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صبونه

صبونه اولین سایت توزیع صبحانه با قیمت حداقل و درآینده نه چندان دور با صبحانه های ملل و لاکچری و انواع نوشیدنی ها و آبمیوه های تازه و کافی ها و .... در تمام تهران و اکثر استانهای ایران است. ما در صبونه با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل هم سفارش های شمارو ثبت و در ساعات توزیع صبونه پخش می‌کنیم. در حال حاضر صبونه در شهر تهران و شیراز و اصفهان و ایلان و زاهدان و اردبیل فعال است.صبونه استارت آپی در راستای ترویج فرهنگ میل کردن صبحانه در تمام ایران است و امید است روزی برسد که هیچ ایرانی بدون میل کردن صبحانه روز خود را آغاز نکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]