اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906189756262

شخصی سازی وب را با یک پلت‌فرم دوست داشتنی آغاز کنید

«موضوع آزاد»؛ پاتوق جدید اهل وب

کد: 13950906189756262

https://goo.gl/36Taqc

، تهران , (اخبار رسمی): موضوع آزاد شاید اولین نمونه موفق در شخصی سازی وب است که با توسعه الگوریتم های امتیازدهی، مطالب با کیفیت و مفید وب فارسی را پایش کرده و به کاربر این امکان را می‌دهد که با انتخاب علایق خود محتوای مرتبط را در صفحه مطالعات شخصی خود دریافت و مطالعه کند.

موضوع آزاد به شما امکان شخصی سازی و تجربه مطالعه هوشمندانه رامیدهد.

موضوع آزاد منبع بسیار مفیدی برای مطالعه بهترین های وب فارسی است که پیشنهاد میکنیم برای به روز شدن در دنیای وب، این سایت را به عنوان یک ابزار حرفه ای برای مطالعه هوشمندانه در دست داشته باشید

به گزارش اخباررسمی به نقل از موضوع آزاد، سرویس جدید مطالعه و نشر محتوا که این روزها طرفدار بسیاری پیدا کرده و کم کم درحال تبدیل شدن به یک ابزار کاملا ضروری برای اهل وب و وب‌گردهای حرفه ای شده است، طراحی جذاب و به دور از شلوغی های متداول در وب‌سایت‌های فارسی، الگوریتم‌های امتیاز دهی جهت پایش مطالب، سیستم شخصی سازی بسیار کاربردی و قابلیت بازنشر محتوا به صورت حرفه ای از جمله امکاناتی است که موضوع آزاد را به یکی از جالب ترین وب‌سایت‌های فارسی برای مطالعه و نشر محتوای مفید تبدیل کرده است.

موضوع آزاد شاید اولین نمونه واقعا موفق درشخصی سازی وب هست که با توسعه یک‌سری الگوریتم های امتیازدهی، مطالب با کیفیت و مفید وب فارسی را پایش کرده و  به کاربر این امکان را می‌دهد که با انتخاب علایق خود محتوای مرتبط را در صفحه مطالعات شخصی خود دریافت و مطالعه کند. امکانی که شما را از سردرگمی در میان حجم فوق العاده زیاد اطلاعات مرتبط و غیرمرتبط که کیفیت آنها نیز نامشخص است نجات می‌دهد و طبیعتا بهره وری شما را نیز بالاتر می‌برد.

از طرفی موضوع آزاد یک سرویس نشر محتواست که به کاربر اجازه بازنشر محتوای مفید و با کیفیت خود را در پلت فرم موضوع آزاد می‌دهد؛ این محتوا توسط الگوریتم های امتیازدهی موضوع آزاد دسته بندی، و مطابق با استانداردهای این سایت در اختیار کاربران برای مطالعه قرار میگیرد تا شما با تولید محتوای مفید و استفاده از سرویس بازنشر محتوای موضوع آزاد مخاطب خود را پیدا کنید و ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

موضوع آزاد با نوآوری هایی که در حوزه جمع آوری و عرضه محتوا داشته و با طراحی رابط کاربری و ایجاد تجربه کاربری کاملا حرفه ای و متفاوت از سایر وب‌سایت‌های فارسی توانسته مخاطبین زیادی جذب و خود را به عنوان یکی از جدید ترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی محتوا معرفی کند.

نکته قابل توجه اینکه، به هر موضوعی که علاقه‌مند هستید، موضوع آزاد منبع بسیار مفیدی برای مطالعه بهترین‌های وب فارسی است که پیشنهاد می‌کنیم برای به روز شدن در دنیای وب با این حجم اطلاعات زیاد، این سایت را به عنوان یک ابزار حرفه ای برای مطالعه هوشمندانه وب در دست داشته باشید.

علاقه مندان می‌توانند این وب‌سایت را مشاهده نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موضوع آزاد

موضوع آزاد یک رسانه آنلاین برای بازنشر و مطالعه بهترین مطالب از گوشه و کنار وب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]