اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906189875394

پورزرندی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب شیراز:

استفاده 90 درصدی از بن‌کارت‌های خرید کتاب

کد: 13950906189875394

https://goo.gl/pgf4If

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عاملیت این بانک، درنمایشگاه‌های کتاب استانی، از استفاده بیش از 90 درصد بازدیدکنندگان این نمایشگاه‌‌ها از بن‌کارت‌های خرید کتاب خبرداد.

استفاده 90 درصدی از بن‌کارت‌های خرید کتاب

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به عنوان رویدادی فرهنگی در تمامی استانها گفت: بانک شهر بعد از برگزاری موفق نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به عنوان بانک عامل در تمامی نمایشگاه‌های استانی حضوری فعال داشته است.

وی با اشاره به رشد تراکنش‌های بانکی به واسطه استفاده از بن کارت‌های نمایشگاهی، افزود: این رشد، نشان دهنده حفظ جایگاه کتاب نزد مردم و مشتریان سیستم بانکی است و تراکنش‌ها در نمایشگاه‌های کتاب استانی حاکی از آن است که از بن کارت‌های خرید کتاب بیش از 90درصد استفاده شده است.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به تعامل بانک شهر و شهرداری شیراز،  بر نقش موثر بانک شهر در حمایت از روند اجرایی پروژه‌های شهرداری شیراز با تامین مالی از سوی این بانک تاکید کرد.
وی افزود: امیدواریم با مشارکت بانک شهر، در آینده نزدیک شاهد فازهای بعدی پروژه قطار شهری شیراز باشیم.
پورزرندی همچنین با تاکید بر اهمیت خدمات نوین بانکی اظهار کرد: در حوزه بانکداری الکترونیک، بانک شهر تا کنون اقدامات مختلفی انجام داده است که راه اندازی شهرنت‌ها، همراه بانک و ... از جمله آن است و درایام اربعین نیز این خدمات به زائران حسینی ارائه شد.
بر این اساس، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس که میزبان بیش از 764 ناشر ملی و استانی است تا 9 آذرماه در شیراز ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه