اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190205699

بودجه درمانی فرهنگیان چقدر است؟

کد: 13950906190205699

https://goo.gl/2toxCu

، تهران , (اخبار رسمی): به فرهنگیان روزانه 14 میلیاردریال هزینه درمان پرداخت می شود.

بودجه درمانی فرهنگیان چقدر است؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،فرشید سیاری، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: کلیه خسارت های پرداخت شده به فرهنگیان از منابع صندوق درمان وزارت آموزش و پرورش است و در این راستا به فرهنگیان سراسر کشور روزانه یک میلیارد و چهار صد میلیون تومان خسارت درمان پرداخت پرداخت می گردد .

سیاری در خصوص تامین اعتبارات درمان صندوق افزود : منابع مالی این امر از طریق سهم دولت و سهم همکاران فرهنگی تامین می شود .

وی تامین هزینه های درمانی فرهنگیان را از اولویت های بخش رفاهی وزارت آموزش و پرورش دانست وتصریح کرد : مشکلات فراوانی در انعقاد قراردادهای درمانی با وزارت آموزش و پرورش وجود داشت که موفق به حفظ منابع و انعقاد قرارداد با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ شده ایم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان