اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190676591

صدای گرمتان را به گوش مشتریان خود برسانید

کد: 13950906190676591

https://goo.gl/xV0Zwn

، ارومیه , (اخبار رسمی): امکانات فراوانی که آواساز به عنوان یک شبکه جامع تبلغاتی فراهم آورده به شما این امکان را می دهد که با استفاده از خلاقیت های خود نسبت به ارسال هدفمند و هوشمندانه،خدمت رسانی با کیفیت،نظر سنجی و تبلیغات نوین اقدام کنید.

صدای گرمتان را به گوش مشتریان خود برسانید

آواساز یک سامانه تبلیغاتی است که از چندین سیستم مجزا تشکیل شده است که هر کدام از پنل ها امکاناتی نوین و منحصر به فرد برای رساندن پیام شما به جامعه هدف مورد نظرتان ارائه می کنند

به گزارش اخباررسمی به نقل از سایت آواساز ، آواساز یک سامانه تبلیغاتی است که از چندین سیستم مجزا تشکیل شده و هر کدام از پنل‌ها امکاناتی نوین و منحصر به فرد برای رساندن پیام شما به جامعه هدف مورد نظرتان ارائه می کنند.

سامانه پیامک صوتی آواساز امکاناتی شبیه پیامک فراهم کرده است با این تفاوت که به جای متن،یک فایل صوتی از پیش ضبط شده برای مخاطب ارسال می شود.از جذاب‌ترین بخش‌های آن، این است که می‌توانید از خلاقیت خود برای ایجاد فایل صوتی استفاده کنید به‌عنوان‌مثال یک موزیک در پس‌زمینه صدای شما می‌تواند آن را جذاب‌تر کند یا با تغییر لحن صدا می‌توان احساس پیام را بهتر به مخاطب القا کرد.

از دیگر امکانات این سامانه می توان به ارسال به تلفن همراه، ارسال به تلفن ثابت، گزارش گیری دقیق و نمودارهای آماری، ارسال از روی نقشه، برگشت هزینه ارسال های ناموفق، آواخوان(موتور تبدیل آنلاین نوشتار به گفتار)، آوامیکس(موتور هوشمند میکس آنلاین صوت) و استدیو ضبط حرفه ای اشاره کرد.

سامانه هوشمند تبلیغاتی آواساز جدیدترین شیوه های تبلیغات را در اختیار شما قرار می دهد به طوری که این سامانه هوشمند تبلیغاتی که عنوان سامانه پیامک و پیامک اجتماعی آواساز شناخته می شود تمامی نیاز های شما را از نظر تبلیغات برآورده میکند.
لازم به ذکر است که برخی از امکانات این شامل ارسال پیامک، ارسال پیامک صوتی، ایمیل مارکتینگ، فکس مارکتینگ، ارسال پیامک در شبکه های اجتماعی، ارسال پیامک بین الملل و افزایش محبوبیت صفحات شما در شبکه های اجتماعی مختلف می شود.

اگر با سیستم‌های فروش آنلاین یا خدماتی آشنا باشید حتما می‌دانید که نماینده در حقیقت نقش یک فروشنده درجه اول را دارد و از میزان فروش، سودی را به دست می‌آورد و به‌نوعی قیمت و نوع کالا یا خدمات ارائه‌شده توسط شرکت اصلی مدیریت می‌شود همه مشتریان هم شرکت اصلی را به‌عنوان مرجع می‌دانند ؛ اما اگر نماینده آواساز باشید پنلی در اختیار شما قرار می‌گیرد که امکان اضافه کردن مشتری شارژ اکانت یا اضافه کردن نماینده جدید را به‌عنوان زیرمجموعه شما دارا است, حتی امکان تعیین گروه قیمت نیز توسط خودتان انجام می‌گیرد. 

کاربران شما از داخل سایت خودتان وارد سیستم کاربری خود می‌شوند و شما را مالک سیستم می‌دانند نه شرکت مرجع و حتی اگر درگاه فروش اینترنتی هم داشته باشید می‌توانید به‌صورت آنلاین به کاربران خود شارژ بفروشید. اما پشتیبانی و گارانتی محصول کاملا به عهده آواساز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواساز

گروه آواساز از سال 1393 با هدف رشد و توسعه صنعت نرم افزاری مبتنی بر سیستم های رومیزی و سیستم های آنلاین تحت وب پا به عرصه حضور نهاد و توانست نرم افزارها و سخت افزار های کارا و توانمندی را تولید و عرضه نماید. بالا بردن کیفیت تولیدات آواساز در راستای نوآواری و عرضه نوین ترین فناوری های روز دنیا امری اتفاقی نیست. حاصل تلاشی است که در چارچوب تحقیق و توسعه و عرضه و پشتیبانی صورت گرفته است که اینها برای ما تخصص و برای مشتریان ما رضایت از محصولات و خدمات ما را به ارمغان آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]