اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907190766593

افتتاح مرکز خدمات مشاوره مدیریت در بابل

کد: 13950907190766593

https://goo.gl/4qAW1e

، بابل , (اخبار رسمی): مرکز خدمات مشاوره شب‌افروز از اواسط خردادماه به‌ شکل رسمی با هدف ارایه خدمات مشاوره به مدیران کارخانه ها و مراکز مدیریتی کشور به‌ منظور ارتقای دانش مدیریت، کار خود را آغاز کرد.

مرکز خدمات مشاوره مدیریت

به گزارش اخبار رسمی به نقل مرکز خدمات مشاوره شب‌افروز، شریفیان رئیس این مرکز خدمات مشاوره‌ای، با اشاره به اهداف این مرکز گفت: هدف این مرکز ارایه خدمات مشاوره به مدیران کارخانه‌ها و مراکز مدیریتی کشور به‌منظور ارتقای دانش مدیریت است.

وی ادامه داد: در همین راستا این شرکت معتقد است که باید با نشان دادن راه‌های برون رفت از بحران‌هایی که در اثر ناآشنایی به مسایل مدیریت برای شرکت ها بوجود آمده حرکت کرد.

رئیس مرکز خدمات مشاوره شب‌افروز اظهارکرد: مرکز مشاوره مدیران ایران می تواند با عضویت در انجمن مدیریت ایران و انجمن مشاوره مدیران ایران و گذراندن دوره های mba-dba با تخصص لازم از این کلاس ها استفاده کند؛ مشاور مدیران می تواند در مورد مشکلاتی نظیر کم کاری کارکنان و روش های تشویق و پاداش کارکنان راهکارهای مناسبی را پیشنهاد دهند ضمن آنکه یک شرکت اگر برنامه منسجم و قوی را نداشته باشد، طبیعتا این مرکز می تواند برای هر مجموعه‌ای برنامه مشخصی تنظیم کند.

وی افزود: از سوی دیگر مرکز خدمات مشاوره شب‌افروز با معرفی شما به شرکت های تبلیغاتی برای ساخت برند شما اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شریفیان در پایان خاطرنشان کرد: مشاور مدیران با همکاری مدیران انسانی و مالی از هدر رفتن انرژی مجموعه شما جلوگیری می کند و شما می‌توانید با استفاده از مشاوره با ما افق های موفقیت را برای خود ترسیم کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز خدمات مشاوره شب افروز

مرکز مشاوره مدیریت شب افروزدر شانزدهم خرداد 95 در بابل فعالیت خودرا آغاز کرد .مرکز مشاوره مدیریت شب افروز با هدف مشاوره به مدیران و صاحبان کسب و کار در جهت پیشبرد اهداف موفقیت آمیز کسب و کار راه اندازی گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]