اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907190815699

دانش آشتیانی با صدور پیامی تاکید کرد

بزرگداشت سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور

کد: 13950907190815699

https://goo.gl/4FTsyP

، تهران , (اخبار رسمی): وزیرآموزش و پرورش به مناسبت ششم آذر ماه سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور پیامی صادر کرد .

بزرگداشت سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن کامل پیام فخر الدین احمدی دانش آشتیانی به شرح زیراست:

درعصر حاضر، آموزش و پرورش با الهام گرفتن از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سایر اسناد فرادستی، رسالت تحقق عدالت آموزشی از طریق بهره مندی هوشمندانه از فناوری های نوین را برعهده دارد و دراین راستا آموزش از راه دور ظرفیتی ، برای تحقق اهداف والای کسب علم و فضیلت و زمینه ساز بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه ی آموزش به شمار می رود .

مدارس آموزش از راه دور طی سال های اخیر بویژه در دولت تدبیر وامید با شعار«آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه» درجهت فرصت های برابر یادگیری از طریق به اشتراک گذاری منابع و مواد و رسانه های آموزشی، ضمن بهبود وضعیت پوشش و دسترسی آموزشی در رفع محرومیت ها و بازماندگی های تحصیلی و ایجاد شوق یادگیری و جذابیت های همراهی فراگیران ، گام های موثری برداشته اند .

درسالی که مزین به نام « اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» شده و درآستانه ی سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور در ششم آذرماه ، ضمن تبریک و گرامیداشت این روز اندیشمند، امید است موسسان این مدارس با همراهی مدیران و معلمان گرانقدر، برای اعتلای آرمان های نظام تعلیم و تربیت اسلامی به ویژه عدالت آموزشی و شیوه های نوین آموزشی، فردایی روشن را برای مشتاقان علم وادب ترسیم کنند و مسئولان آموزش و پرورش نیز در این فرصت مغتنم همراهی و همکاری شایسته ای برای خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان عزیز فراهم آورند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش