اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191005807

جلسات فعال کانون های بازنشستگی در ایلام

کد: 13950907191005807

https://goo.gl/Dvb1NO

، تهران , (اخبار رسمی): ترویج فرهنگ تکریم بازنشستگان و پاسداشت نهاد خانواده و شأن والای عزیزان بازنشسته، یکی از مهم‌ترین اهداف روز تکریم از بازنشستگان است.

جلسات فعال کانون های بازنشستگی در ایلام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، امیر الماسی،سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام با تاکید بر این مهم گفت: کسانی که پس از عمری تلاش و مجاهدت در راه خدمت به مردم، بازنشسته می‌شوند، شایسته برترین قدردانی و تجلیل هستند.
وی با بیان اینکه بازنشستگی یکی از مراحل اصلی زندگی است، ادامه داد: بازنشستگان دین خود را به جامعه ادا کرده‌اند و وظیفه ما ادای احترام به آنان و حفظ احترام این قشر فرهیخته است.
الماسی افزود: بازنشستگان به عنوان گنجینه تجربه و تخصص در هر سیستم و مجموعه‌ای هستند، همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.
وی گفت: این قشر با بهره‌گیری مفید از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است، باید با دستگاه مربوطه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و از دانش و تجربه آنان استفاده شود.
الماسی تصریح کرد: بازنشستگی به عنوان یک فصل متفاوت در زندگی تمامی شاغلان، همواره مورد توجه بوده و پرداختن به ابعاد مختلف این موضوع و پیدا کردن راهکارهایی برای رفع مشکلات مختلف معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بازنشستگان به‌نوعی تکریم عملی این بزرگواران در خانواده و اجتماع است.
وی، برگزاری جلسات ماهانه با کانون‌های بازنشستگی، پرداخت مستقیم حقوق و صدور احکام بازنشستگان در سال 95 را برخی از امور انجام‌شده توسط مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ایلام عنوان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی