اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191266519

از محصول تازه صنایع لاستیکی سهند رونمایی شد

تولید تسمه نقاله بالای 1000 متر اولین بار در ایران

کد: 13950907191266519

https://goo.gl/ohhUjY

، تهران , (اخبار رسمی): برای اولین بار در ایران، صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) از تسمه نقاله فوق سنگین با طول بیش از یک کیلومتر در شهرک صنعتی اشتهارد رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از اولین تسمه نقاله فوق سنگین بالاتر از 1000 متر در ایران

پیش از این تولید تسمه نقاله با متراژ بالا در انحصار کشورهای اروپایی و چین بود و اکنون این محصول برای اولین بار به دست توانمند نیروهای بومی در صنایع لاستیکی سهند تولید شده است.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام)، حسام معتضدیان قمی مدیرعامل صنایع لاستیکی سهند در مراسم رونمایی از این دستاورد ملی با بیان اینکه پیش از این تولید تسمه نقاله با متراژ بالا در انحصار کشورهای اروپایی و چین بود گفت: اکنون این توانایی در کشور ایجاد شده و این محصول برای اولین بار به دست توانمند نیروهای بومی تولید شده است.

وی افزود: اکنون بیش از یکصد و چهل نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند که با اجرای طرح توسعه این تعداد به 300 نفر افزایش خواهد یافت ؛ این محصول به سفارش شرکت سیمان ساروج تهیه شده است و به‌زودی پروژه هایی مشابه این محصول در صنایع لاستیکی سهند تولید خواهند شد.

معتضدیان قمی ادامه داد: با تولید این محصول سالانه از خروج بیش از 3 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری خواهد شد و ما از مسئولین انتظار داریم از این گونه دستاوردهای تولیدی داخلی با کیفیت در مقابل تولیدات خارجی مشابه حمایت کنند.

محصولات صنایع لاستیکی سهند در معادن گوناگون و صنایعی مانند سیمان و فولاد و همچنین حمل مواد و کالا در بنادر و فرودگاه ها کاربرد دارد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب‌سایت صنایع لاستیکی سهند مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع لاستیکی سهند

شرکت صنایع لاستیکی سهند در سال 1338 با هدف تولید انواع کفپوش و قطعات و نوارهای لاستیکی در نزدیکی تهران تاسیس و راه اندازی شد و با گذشت کمتر از سه دهه به اولین و بزرگترین تولید کننده تسمه نقاله، کفپوش های ورزشی، انواع ورق، قطعات لاستیکی و تنها مجری آستر کردن سطوح با ورق های لاستیکی در ایران تبدیل شد و به عنوان تامین کننده ی نیازمندیهای صنایع سبک و سنگین کشور مسئولیت شگرفی را بر عهده گرفت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]