اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191575699

اجرای طرح شهاب برای 24 هزار دانش آموز گیلانی

کد: 13950908191575699

https://goo.gl/685gvC

، تهران , (اخبار رسمی): در سومین سال اجرای برنامه شهاب، 24 هزار دانش آموز استان گیلان در سال تحصیلی جدید پایه چهارم تا ششم زیر پوشش این برنامه قرار گرفتند.

اجرای طرح شهاب برای 24 هزار دانش آموز گیلانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مهدی حاجتی،مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه ستاد اجرایی طرح شهاب این خبر  را داد و گفت: این طرح با همکاری بنیاد نخبگان با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای برتر و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای رشد دانش آموزان از پایه چهارم ابتدایی آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح معلمان آموزش دیده، قابلیت های دانش آموزان را در فرم مقیاس ارزیابی استعدادهای دانش آموزان بر مبنای معیارهای هوش ثبت می کنند که این فرآیند در آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان، نقش مهمی ایفا می کند.

حاجتی یادآور شد: در طرح شهاب ، اولیای دانش آموزان با توانایی های فرزندانشان آشنا می شوند و بر این اساس می توانند برای آینده آنان برنامه ریزی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:در سال گذشته این طرح در پایه چهارم و پنجم ناحیه دو رشت و انزلی آغاز شد و امسال در ادارات آموزش و پرورش نواحی رشت، آستارا ، لاهیجان و صومعه سرا هم اجرا می شود.

وی ادامه داد: برای اجرای بهتر طرح شهاب ، دوره های آموزشی برای کلیه مدیران و معاونان آموزشی و پرورشی، مشاوران و دبیران مجری طرح در حال برگزاری است و به زودی کتاب درسنامه شهاب در بین معلمان توزیع خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش