اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191585699

رشد مشارکت مردم با مدارس

کد: 13950908191585699

https://goo.gl/dQdPif

، تهران , (اخبار رسمی): مشارکت مردم با مدارس در استان اردبیل طی سال جاری به نسبت سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

رشد مشارکت مردم با مدارس

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل باعلام این خبر گفت: از جمله مهم‌ ترین برنامه های سند، جلب مشارکت عمومی است که در این راستا طی یک سال گذشته اقدامات متعددی در استان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به سیاست توسعه مشارکت ها در آموزش ‌و پرورش گفت: در این استان تلاش کردیم مشارکت خیرین در پروژه‌های مدرسه ‌سازی جلب شود و در حال حاضر 40 مدرسه خیر ساز در استان احداث می‌شود.

وی بخشی از مشارکت‌های مردمی را لازمه فعال‌سازی انجمن‌های اولیا و مربیان دانست و گفت: در این راستا با مدیران هزار و 850 مدرسه که می‌توانند انجمن تشکیل دهند، جلسه مشترک داشتیم.

ناصری تأکید کرد: در عین حال 11 هزار نفر از اولیا به عنوان اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان انتخاب شدند و تلاش بر این بوده مشارکت اولیا در برنامه‌های مدارس توسعه یابد.

وی بخش مهمی از جلب مشارکت اولیا را مشارکت معنوی در رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان در خصوص برنامه‌های تربیتی عنوان کرد و گفت: در عین حال تلاش بر این بوده بخشی از مشارکت‌ها قرار دادن هزینه تحصیل دانش‌آموز در سبد هزینه خانوار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش